مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: رقابت همیشه میان سرخابی ها وجود داشته تا جایی که ما حاضریم در لیگ جایگاهی نداشته باشیم اما به استقلال نبازیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رويانيان در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی گفت: روحیه پهلوانی در ورزش این است که انسان حتی در شرایط شکست نیز انعطاف داشته باشد و به حریفش تبریک بگوید و وی را برتر بداند. ما با همین روحیه پهلوانی از موفقیت های استقلال خوشحال می شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: بازیکنان استقلال در جام باشگاه های آسیا تیم استفلال نبودند بلکه نمایندگان کشورمان و تیم ملی بودند. من دیروز تلفنی با بازیکنان و کادر فنی این تیم صحبت کردم و به آنها بابت راه یابی به نیمه نهایی تبریک گفتم.

رویانیان ادامه داد: ما هر بازی که در ورزشگاه آزادی می کنیم 35 میلیون به این ورزشگاه می دهیم در حالیکه تیم های دیگر بابت بازی کردن پول نیز به دست می آورند. این تیم داری و باشگاه داری نیست و هنوز نگاه ما به فوتبال نگاه بلاتکلیفانه است.

مدیرعامل پرسپولیس بیان کرد:چرا باید استقلال و پرسپولیس که 2 باشگاه بزرگ هستند و 50 میلیون طرفدار دارند یک استادیوم نیز ندارند.استادیوم آزادی دیگر برای تیم های نفت و سایپا و راه آهن نیست و برای دولت است و هنوز برای ما سوال است که چرا برای بازی در این استادیوم ها تیم های دولتی سرخابی باید پول بدهند.

وی بیان داشت:بلیط فروشی مسابقات نیز باید در دست خودمان باشد.متاسفانه هزینه تبلیغات دور تا دور استادیوم نیز به ما تعلق نمی گیردوفوتبال ما باید باشگاه محور باشد اما متاسفانه شاهد این موضوع نیستیم و ابتدایی ترین حق ما نیز داده نمی شود.

باید حساسیت های دربی را کم کنیم

رویانیان عنوان داشت:ما دو تیم سرخابی،هم رفاقت داریم و هم رقابت.در بازی تمام تلاشمان برای برد مقابل حریف است و به عنوان مثال برای تیم پرسپولیس بسیار سخت است که به استقلال ببازد.ما حاضریم در لیگ جایگاهیی نداشته باشیم اما به استقلال نبازیم.50 سال است که دربی های پرگل و زیبا را شاهد هستیم و چند تساوی نباید تا به این حد همه را حساس و ناراحت کند.

رویانیان افزود:دایی و قلعه نویی هر دو زحمت کشیده و متدین و با تجربه هستند.دایی آقای گل جهان است و قبل از فوتبال حرفه ای مهندس شده بود و چهره برجسته فوتبال ایران در آسیت و جهان است.امیر قلعه نویی نیز که سابقه مربیگری در تیم ملی و قهرمانی های مختلف را دارد یکی از بهترین مربیان کشورمان است و بدون شک این دو سرمربی روش های خاص خود را برای نتیجه گرفتن در دربی داشته اند.

وی ادامه داد:در دربی فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی است و همین حساسیت را بسیار زیاد می کند.اما به نظرم باید دربی آسیب شناسی شود و راهکارهایی برای کم کردن حساسیت ها ارائه گردد.

مدیر عامل پرسپولیس تاکید کرد:به عنوان مثال می توانیم در سال چندین مسابقه تحت عناوین مختلف میان سرخابی ها بگذاریم که دو تیم جندین بار با هم به رقابت بپردازند و همچنین رسانه ها نیز فرهنگ سازی کنند که مهم در دربی برد و باخت نیست بلکه ارائه یک بازی زیباست تا حساسیت این دیدار کم شود.

وی در خصوص استعفای رحیمی اظهار داشت:خوش به حال رحیمی که از فوتبال رفت و امیدوارم که روزی هم ما بتوانیم برویم.

مهدوی کیا از اخلاقی ترین مهره های فوتبال کشور است

رویانیان در خصوص مهدوی کیا عنوان داشت:مکاتبات زیادی با تیم آلمانی برای خداحافظی مهدی مهدوی کیا داشتیم اما ایشان معتقد بودند در این شرایط مالی و وسط بازی ها راضی نیست تا باشگاه به خرج بیافتد اما به هرحال برنامه هایی داریم که در آینده اعلام می کنیم.

وی تاکید کرد: مهدوی کیا در فوتبال یکی از شخصیت های اخلاقی دارای نفس پاک است و من بسیار برایش احترام قائلم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پایان خاطرنشان کرد:متاسفانه مباحثی در خصوص واردات پورشه از طرف من مطرح می شود اما همه این موارد از طریق گمرک قابل بررسی است و به این مسائل توجه نمی کنم و تمام هدف ما موفقیت تیممان است./مح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار