سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز گفت: امسال هلال احمر یک تیم قعر جدولی نیست با عملکردمان تفکر رقبا را تغییر می دهیم تا در برابرمان سخت ترین بازیشان را انجام دهند.

محسن خبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مدت زمانی که در لیگ دسته یک با تأسیسات دریایی فعالیت داشتم ذهنیت نسبی از تیم ماهشهر داشتم که این فاکتور اهمیت زیادی در پیروزی روز گذشته مان مقابل این تیم داشت البته آنالیز این تیم در بازی که هفته گذشته با تأسیسات انجام داد باعث شد به تمام زوایای بازی و نقاط ضعف و قدرت ماهشهری ها دست یابیم.
روز گذشته یکی از روزهای خوب تیم من بود. معتقدم بازیکنان موفق شدند تمام تفکرات کادر فنی را بدون هیچ تغییری در زمین اجرا کنند که همین امر برتری بی چون و چرای ما را به رخ کشید و توانستیم با به ثمر رساندن 4 گل امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز افزود: تیم ماهشهر قابل احترام است و شخصیت حرفه ای دارد و توانسته تیم یک دستی را راهی رقابت ها کند تنها دلیلي عدم نتيجه گيري اين تيم بی تجربگی آنها در لیگ برتر است و با گذر زمان و اضافه شدند چند بازیکن به ترکیب در هفته های آینده می تواند با قدرت به رقابت بپردازد.
در حال حاضر تیم ماهشهر مانند بازیکنی است که تغییر مقطع تحصیلی داده است و به شرایط مدرسه جدید آشناست اما با درک محیط جدید، کار خود را آغاز می کند و چه بسا که از تیم های لیگ برتری سبقت می گیرد.

خبیری در ادامه بیان داشت: روز نخستی که تمرینات خود را آغاز کردیم همراه بازیکنان هدفی را در زمین تداعی کردیم که بدون بهانه جویی باید به آن دست یابیم با توجه به روند بازی ها و عملکردمان می توان گفت بازیکنان به قول خود پایبند بودند البته نباید تلاش مسئولان باشگاه را نیز نادیده گرفت. از وضعیت فعلی خود راضی هستیم اما برای پیروزی مغرور نمی شویم پس از هر بازی تنها به کسب امتیاز بعدی می اندشیدیم زمانی که مسئولیت تیم را قبول کردم تنها هدفم این بود که ذهنیت رقبا را در مورد هلال احمر تغییر دهم ما تیم قعر جدولی نیستیم و حریفان ما را به عنوان یک تیم قدرتمند ببینند که در مقابل آن سخت ترین بازی لیگ را تجربه می کنند.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر در خصوص رویارویی با تیم گیتی پسند گفت: با یاری خداوند روند رو به رشدی را پیش گرفته ایم به طوري که به هیچ وجه قصد در جا زدن در آن را نداریم هر حریفی که رو به رویمان قرار گیرد تنها با هدف کسب 3 امتیاز بازی به میدان می رویم حالا تیم ملی برزیل یا تیم فوتسال گیتی پسند برایمان فرقی نمی کند.

وي خاطرنشان کرد: احترام خاصی برای تیم گیتی پسند که 80 درصد ترکیب تیم ملی را دارا می باشد قائليم و همچنين لک یکی از دوستان قدیمی و خوب من است اما باید از تیم هلال احمر بترسند زیرا در تبریز و مقابل هواداران پر شور تیم تنها به پیروزی می اندیشیم و هیچ چیز سد راهمان نیست البته انگيزه و تجربه این تیم امتیاز بزرگی است اما معادلاشان را برای پیروزی بر هم می زنیم و صاحب امتیاز می شویم./مح
برچسب ها: خبیری ، فوتسال ، هلال احمر ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار