مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان این که پیش بینی می شود در مهرماه امسال حدود 70 میلیون سفر با مترو صورت بگیرد گفت:همزمان با آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس شاهد افزایش ترددها در شهر خواهیم بود که پیش بینی می شود تعداد سفرهای مترو نیز حدود 25 درصد افزایش یابد.

مهندس علی محمد قلی ها در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  با بیان این مطلب اظهار کرد : در مهرماه سال 90 مترو تهران 50 میلیون سفر را تحت پوشش قرار داد و در مهرماه سال 91 نیز 59 میلیون سفر با مترو صورت گرفت ، که پیش بینی می شود در مهرماه سال جاری تعداد سفرهای مترو به 70 میلیون سفر افزایش یابد.
 
وی تصریح کرد: مترو تهران توانسته جایگاه و سهم قابل توجهی از سفرهای پایتخت را تحت پوشش خود قرار دهد و خوشبختانه هرچه خطوط مترو گسترده تر و ناوگان افزایش می یابد استقبال شهروندان از مترو نیز بیشتر و بیشتر می شود.
 
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز مهرماه ، مترو تهران با تمام ظرفیت و توان به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد ، چنان چه در هر خط 2 قطار و در مجموع 10 قطار به مجموع ناوگان مترو افزوده می شود تا بتوانیم در ساعات پیک ترافیک صبح گاهی و عصر گاهی(از 6 و نیم صبح تا 10 صبح و از 3 و نیم  تا 7 و نیم بعد از ظهر) نسبت به اعزام قطارهای کمکی و فوق العاده اقدام کنیم.
 
وی خاطر نشان کرد: براین اساس سرفاصله حرکت قطارها در ساعات اوج ترافیک کاهش خواهد یافت و قادر به افزایش ظرفیت مترو در تمام خطوط خواهیم بود.
 
قلی ها تاکید کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته تعداد سفرهای مترو در مهرماه حدود 25 درصد افزایش خواهد یافت که در صورت بهره برداری از نیمه جنوبی خط 3 مترو بازهم بر این تعداد افزوده می شود و پیش بینی می شود با بهره برداری از نیمه جنوبی خط 3 در همان ابتدا حداقل 300 هزار سفر به تعداد سفرهای مترو تهران افزوده شود./ف
برچسب ها: اغاز ، مهر ، بازگشایی ، مدارس ، شاهد ، تردد ، سفر ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار