فرمانده حوزه بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه 21 از برپایی نمایشگاه بزرگ یاد یاران در پارک نرگس و ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح منطقه خبر داد.

مجید نظام آبادی با اشاره به هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیان داشت:مجید نظام آبادی با اشاره به هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: هفته دفاع مقدس از 31 شهریور با شعار هشت سال مقاومت، سی و چهار سال ایستادگی آغاز و تا 6 مهر ادامه دارد.

وی با اشاره به مزین شدن هر یک از روزهای هفته به نام و القاب شهدا و ایثارگران و موضوعات مربوطه ادامه داد: حوزه بسیج و امور ایثارگران شهرداری منطقه 21 در این ایام فرخنده و بزرگ در حوزه های فرهنگی، هنری اجتماعی برنامه ویژه دارد.

فرمانده حوزه بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه 21 افزود: در پارک نرگس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران برگزار می گردد و در حاشیه این نمایشگاه بزرگ، نمایش ادوات جنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ورزشی اهدای جوایز به برندگان، برپایی کوهپیمایی در تپه نورالشهدا و روایت تاریخچه انقلاب تا جنگ تحمیلی و جنگ نرم نیز برگزار خواهد شد.

نظام آبادی تاکید کرد: برای نسل چهارم انقلاب برنامه های ویژه ای شامل به تصویر کشاندن سبک زندگی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس برپایی نمایشگاه عکس شهدا و وصیت نامه ی آن بزرگ مردان تاریخ، پخش فیلم عکس و مستند و روایت گری خاطرات جنگ توسط راویان و فرماندهان حاضر در جنگ در دستور کار است.

مشاور شهردار در امور ایثارگران با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر اقامه نماز جماعت خدمات پزشکی و بهداشتی و ایستگاه های صلواتی دایر است.

مجید نظام آبادی فرمانده حوزه بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران در خاتمه خاطر نشان کرد: تقدیر از ایثارگران و بازدید از خانواده شهدا در محلات 17 گانه نور افشانی منطقه و برپایی غرفه فروش محصولات فرهنگی و ورزشی از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام خجسته خواهد بود./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار