هزاران يمني در صنعا پايتخت اين کشور عليه سياست هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلويزيوني الميادين، شرکت کنندگان در اين تظاهرات که به دعوت حزب انصار الله وابسته به گروه الحوثي برگزار شد، تهديدات آمريکا را درباره حمله به سوريه  محکوم کردند. تظاهرکنندگان يمني تاکيد کردند زرادخانه هسته اي اسرائيل خطري است که با حمايت آمريکا، منطقه را تهديد مي کند. 
شرکت کنندگان در اين تظاهرات که پرچم هاي سوريه و حزب الله لبنان را در دست داشتند شعار مي دادند: "مرگ بر آمريکا" ، "مرگ بر اسرائيل". 
يکي از تظاهرکنندگان گفت:ملت آزاد سوريه بايد همچنان به مقاومت خود ادامه دهد و ما هر نوع تجاوزکاري عليه اين کشور را محکوم مي کنيم. ما توطئه آمريکا براي تجزيه طايفه اي و قوميتي سوريه را رد مي کنيم.
ديگر شهروند يمني افزود: ما در اين تظاهرات شرکت کرديم تا مخالفت قاطع خود را با دخالت هاي آمريکا در امور سوريه اعلام کنيم.
معترضان يمني تاکيد کردند آمريکا براي حمله به کشورهاي عربي و از بين بين سلاح هاي شيميايي سوريه بهانه تراشي مي کند، اما همزمان از برنامه هاي هسته اي اسرائيل حمايت مي کند. 
شهروند يمني در حاشيه اين تظاهرات گفت:زرادخانه هسته اي اسرائيل تهديدي براي منطقه و خطري براي امنيت و صلح جهاني است.
مردم يمن در اين تظاهرات از دولت اين کشور خواستند موضع قاطعانه اي در برابر توطئه عليه سوريه اتخاذ کند. 
شرکت کنندگان در اين تظاهرات همچنين سرنگوني دولت کنوني يمن را خواستار شدند و آن را به ناکامي در سياست هايش و ناديده گرفتن حاکميت ملي اين کشور متهم کردند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار