نخستین جشنواره منطقه ای جایزه ادبی شهید ابراهیم اصغری از روز (31 شهریور ماه) سال 92 همزمان با شروع هفته دفاع مقدس به همت حوزه هنری استان زنجان آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره برای نخستین بار و به صورت منطقه ای با حضور استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، قزوین، گیلان، همدان، قم، البرز و زنجان برگزار می شود.

حیدری هدف از برگزاری نخستین جشنواره جایزه ادبی شهید ابراهیم اصغری را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران 8 سال دفاع مقدس نیز از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

وی با اشاره به بخش های مختلف جشنواره ادامه داد: جشنواره منطقه ای "جایزه ادبی شهید ابراهیم اصغری " در بخش های رمان، داستان کوتاه و داستانک برگزار می شود.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان زنجان ،جنگ هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را از جمله محورهای جشنواره برشمرد و ادامه داد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و شهدای غواص استان زنجان را نیز از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد.

حیدری با تشریح شرایط شرکت در این جشنواره، اظهار کرد : هر نویسنده تنها می تواند 2 اثر در هر یک از بخش های رمان و داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال کند و هیچگونه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی در بخش داستانک وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در هر بخش باید با معیارهای پذیرفته شده در این 3 قالب همخوانی داشته باشد، تصریح کرد : آثار ارسالی در هر بخش باید به صورت تایپ شده باشد و به آثاری که بعد از موعد مقرر و به صورت دست نویسی به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است ،شرکت کنندگان می توانند آثار خود از تاریخ (31 شهریور ماه) تا (30 آذرماه) سال جاری از طریق پست و یا آدرس الکترونیکی admin@artzanjan.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنندز/.


برچسب ها: جشنواره ، ادبی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.