در پایان مرداد ماه سالجاری نسبت به مقطع زمای مشابه؛
در پایان مرداد ماه سالجاری نسبت به مقطع زمای مشابه؛
به گزارش
گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش هزينههاي، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه اين ابزارها را در اولويت قرارداده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنشهاي پايانه هاي فروش اين بانک در پايان مرداد ماه از مرز 21 ميليون و 600 هزار تراکنش گذر کرده که اين رقم بيانگر رشد28 درصدي تعداد تراکنش ها نسبت به مقطع زماني مشابه در سال91 است.
همچنين گزارش ياد شده بيانگر رشد 27 درصدي مبلغ تراکنشهاي جابجا شده از طريق پايانههاي شعب (Pinpad) در پايان مرداد ماه سال 92 نسبت به مقطع مشابه در سال قبل مي باشد که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.
شايان ذکراست؛ اين بانک با هدف تکريم از مشتريان، جشنواره اي تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونيکي، را از اول شهريور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوين اين بانک به قيد قرعه و براساس امتيازات کسب شده جوايز ارزندهاي اهدا و از آنان تقدير به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده اين بانک ضمن امتيازبندي استفاده کنندگان از خدمات الکترونيکي نظير؛ اينترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پايانههاي فروش با انجام قرعه کشي جوايز ارزندهاي شامل: خودرو مگان، پژو 207، تبلت، لپ تاپ، گوشي تلفن همراه هوشمند و هزاران جايزه نقدي را به برندگان اعطا نمايد.
انتهاي پيام/