تیم خوزستان جایگاه سوم رقابت های قهرمانی بوکس جوانان کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سیروس حیدری، دبیر هیات بوکس استان اظهار کرد: این مسابقات از 23 تا 27 شهریورماه در ارومیه برگزار شد که خوزستان پس از تیم های البرز و ارومیه در مکان سوم ایستاد.

 

وی بیان کرد: در این رقابت ها سیاوش امیدی در وزن 81 کیلوگرم با غلبه بر حریف گلستانی خود به نشان طلا رسید، مسلم مقصودی و هومن قویدل به ترتیب در وزن های 60 کیلوگرم و 91+ کیلوگرم به مدال نقره دست پیدا کردند و حسین امیدی در وزن 91 کیلوگرم نشان برنز را ازآن خود کرد.

 

وی با بیان این که نتیجه دیدار هومن قویدل در نتيجه كلي تيم استان بسیار تاثيرگذار و مهم بود، گفت: قویدل در فینال به مصاف بوکسور تیم میزبان یعنی ارومیه رفت که در صورت پیروزی، قهرمان مي شدیم و اگر هم قویدل شکست می خورد این میزبان بود که می توانست از جایگاه چهارم، پنجم به مکان دوم برسد.

 

دبیر هیات بوکس خوزستان افزود: قویدل بسیار بر بازی مسلط بود و بازی را هم برده بود ولی باتوجه به این که همیشه میزبان امتیاز خاصی دارد، داوری در این دیدار تاثیر گذاشت. داور تذکرهای غیر عادلانه به قویدل می داد که ما هم به این موضوع اعتراض کردیم. به هر حال در پایان این پیکار نماینده ارومیه پیروز شد و تیم ارومیه هم در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: زمانی که قویدل از رینگ پایین آمد، اکبر احدی سرمربی تیم ملی جوانان به او گفت از نظر من تو برنده این بازی و اول هستی و مدال تو طلا است و این که آن بالا چه اتفاقی افتاده است را نمی دانم.

 

حیدری درباره سطح مسابقات هم گفت: رقابت ها از سطح خوبی برخوردار بود و بوکسورهاي خوبی شرکت کرده بودند. البته تماشاگران استقبال خوبی از پیکارها نداشتند و شاید تعداد آن ها به 10، 15 نفر می رسید./س

 
برچسب ها: سومی ، بوکس ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.