در هفته دهم رقابتهای دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مقابل میهمان خود استقلال خوزستان به برتری 2 - 1 دست یافت .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، جابر انصاری و محمد حیدری در دقایق 39 و 78 موفق به گشودن دروازه نماینده اهواز شدند و تک گل استقلال خوزستان را میلاد میداودی در دقیقه 15 بر روی غفلت و اشتباه محمد دانشگر مدافع فجر ، به ثمر رساند .

حسن اکرمی داور این دیدار در دقیقه 31 ادریسا ترائوره و در دقیقه 40 حامد محمودی 2 بازیکن استقلال خوزستان را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد .

همچنین اکرمی در دقیقه 45 نیمه نخست مهرزاد معدنچی کاپیتان فجر شهید سپاسی شیراز را بدلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد .

زردپوشان فجر سپاسی با این پیروزی و کسب 9 امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفتند و نماینده اهواز با 9 امتیاز در مکان 12 باقیماندند .

محمود یاوری در نشست خبری پایان بازی گفت : دیدار خوبی را از جانب 2 تیم شاهد بودیم و تیم فجر سپاسی با انجام یک بازی حساب شده موفق به کسب پیروزی شد .

سرمربی فجر در ادامه گفت : ما در طول هفته گدشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و در دیدار برابر استقلال خوزستان ، بازیکنانم در حد شایستگی خودشان خوب عمل کردند و نه بیشتر چون در دیدارهای آینده باید بهتر از اینها باشیم .

یاوری ضمن هدیه کردن این پیروزی به غلامحسین پیروانی سرمربی سابق فجر از چمن ورزشگاه حافظیه انتقاد کرد و افزود : متاسفانه این زمین در حد و اندازه های مسابقات دسته برتر فوتبال کشور نیست و امیداوارم مسئولین امر در این خصوص فکری کنند .

عبداله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان هم در خصوص این بازی گفت : موقعیت های گل زیادی را در دیدار مقابل فجر از دست دادیم و تیم فجر با استفاده بهتر از فرصت ها به برتری مقابل ما دست یافت .

ویسی در ادامه گفت : ما در 10 دیداری که از شروع مسابقات پشت سر گذاشتیم از 15 گل خورده ، 10 گل آن از روی استفاده از شروع مجدد ها بوده و امیدوارم در ادامه بازیها با اضافه کردن چند مهره جدید و بازی بهتر ، نتایج خوبی را کسب کنیم .

تعویض های تیم فجر شهید سپاسی شیراز :

1-مسعود ریگی به جای سیامک کوهنورد وارد زمین شد . ( دقیقه 57 )

2-امین شجاعیان به جای مهرزا معدنجی وارد زمین شد . (دقیقه 72 )

3-حمید جوکار جای خود را به جلال الدین علی محمدی داد . ( دقیقه 75 )

تعویض های تیم استقلال خوزستان :

1-ابراهیم صالحی به جای مهدی خیری به زمین مسابقه آمد . ( دقیقه 59 )

2-مهدی نظری با آمدن به زمین مسابقه جای رامتین سلیمان زاده را گرفت . ( دقیقه 68 )

3-علی بیگدلی به جای مهدی چاه کوتاه زاده وارد زمین شد .

زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته یازدهم رقابتهای دسته برتر فوتبال باشگاههای کشور ، 5 شنبه چهارم مهرماه از ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس تهران خواهند رفت .

استقلال خوزستان هم در هفته 11 ، جمعه پنجم مهرماه میزبان شاگردان محمد مایلی کهن در تیم صبا قم است ./س

برچسب ها: فجر ، سپاسی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.