سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، انتخاب سپاه فجر استان فارس را به عنوان موفق‌ترین سپاه استانی در کشور تبریک گفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید کشور سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور پیام تبریکی خطاب به سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس ارسال کرد.

در پیام صلاحی خطاب به فرمانده سپاه فجر استان فارس آمده است: انتخاب شایسته سپاه فجر استان فارس را به عنوان موفق‌ترین سپاه استانی کشور تبریک می‌گوییم.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌تردید احراز لوح تقدیر از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مؤید عملکرد درخشان و افتخارآمیز سپاه فجر و هوشمندی و درایت و کارآمدی جنابعالی در عرصه‌های حساس و مقاطع مختلف کشور و استان است.

سهراب صلاحی ضمن تبریک به سردار غیب‌پرور، تصریح کرد: براین باورم که این موفقیت زمینه‌ساز بیشتر پیشرفت و ارتقا و تعالی آن نهاد در آینده خواهد شد. سازمان بسیج اساتید کشور برای شما و همکاران صدیقتان آرزوی توفیق روزافزون و خدمت افزون‌تر تحت لوای مقام عظمای ولایت را از خداوند منان مسألت دارد.

شایان ذکر است در بیستمین مجمع سالانه فرماندهان سپاه پاسداران کشور که 25 و 26 شهریورماه جاری در تهران برگزار شد، سپاه فجر استان فارس به عنوان موفق‌ترین سپاه استانی در کشور معرفی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار