رييس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران از بازنگري در برنامه استراتژيك اين سازمان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از «شاتا» ،‌ مهدي كرباسيان اظهار داشت: اين اقدام با هدف همراستا شدن اهداف بلند مدت اين سازمان با اهداف كلان دولت يازدهم و وزرات صنعت ،‌معدن و تجارت صورت مي گيرد.

به گفته معاون وزير صنعت ،‌معدن و تجارت ،‌ با موافقت اعضاي هيات عامل و كليه مديران ايميدرو مقرر شد بازنگري و اصلاح ماموريت ها، ‌چشم انداز و استراتژي در اولويت نخست قرار گيرد.

كرباسيان با بيان اينكه سند استراتژيك سازمان به تشكل ها و سازمانهاي مردم نهاد براي اخذ نظرات مشورتي ارسال مي شود افزود: پس از اخذ پيشنهادات، اين برنامه در دو فاز به اجرا در مي آيد و طبق پيش بيني ها حداكثر تا پايان سالجاري بازنگري خواهد شد.

سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران پيش از اين در سال 1383 اولين سند استراتژيك خود را تهيه و در سال 1389 بازنگري و اصلاحات را در اين سند انجام داد كه برنامه هاي آن هم اينك در حال اجرا است. اكنون نيز با توجه به عوامل برون سازماني همچون ايجاد تغييرات در اسناد بالادستي ،‌ تغيير شرايط اقتصادي و بين المللي و همچنين عوامل درون سازماني نظير تغيير ساختار، ‌تغيير ميزان دارايي ها و ... استراتژي در حال اجرا بايد متناسب با شرايط پيش رو اصلاح شود.

اين سازمان كه در سال 1381 به عنوان مهمترين نهاد توسعه اي كشور در حوزه معدن و صنايع معدني شكل گرفت ماموريت توسعه و توانمندسازي آن بخش ها را در چارچوب سند چشم انداز 20 ساله ،‌سند استراتژي توسعه معدني و اصل 44 قانون اساسي عهده دار شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار