فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری تهران بزرگ گفت: در هفته دفاع مقدس به مدت 5 شب در میدان امام حسین (ع) برنامه‌های فرهنگی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی  ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "مجید طلوعی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های دفاع مقدس صورت گرفت با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور دفاع جانانه و همه جانبه ملت سلحشور ایران است، اظهار داشت: اولین برنامه شامل برنامه‌های فرهنگی، تبلیغاتی، سیمایی و سینمایی است که به مدت 5 شب در میدان امام حسین (ع) از اول مهر تا 5 مهر اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون اجرای این برنامه به صورت آزمایشی در این میدان برگزار می‌شود، در ضمن این برنامه به ذکر خاطراتی از دفاع مقدس و مراحل پیروزی آن خواهد پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری گفت: در کنار برنامه‌های فرهنگی آوای نور، سه نمایشگاه در ضلع شرقی، غربی، و شمال غربی میدان امام حسین (ع) همراه با ایستگاه‌های مختلفی برای خدمات‌دهی به تمام شهروندان برپا خواهد شد.

سرهنگ طلوعی بیان کرد: برنامه دوم در پارک موزه قصر است که در قالب نمایشگاه بزرگی همراه با غرفه‌های متعدد و همچنین آلات و ادوات جنگی و نیمه سنگین نظامی برگزار خواهد شد که این برنامه در راستای تقویت روحیه سلحشوری در جوانان است.

وی اظهار کرد: در زمان برگزاری این برنامه‌ها مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و همچنین تشییع پیکر دو شهید گمنام برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری افزود: برنامه بعدی غبارروبی از مزار شهدا در روز پنج شنبه 4 مهر ماه انجام خواهد شد.

سرهنگ طلوعی با بیان اینکه شرکت در مراسم نماز جمعه پنجم مهرماه را به صورت منسجم در دستور کار خود دارد، گفت: برای 83 پایگاه مقاومت نمایشگاه‌های عکس، پوستر و مقاله در مساجد مختلف منطقه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری در پایان خاطرنشان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس نه برای یادآوری حمله دشمن به ما، بلکه برای تقدیر از ملتی است که با هدایت امام راحل جانانه و همه جانبه در اولین لحظات تجاوز دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و رشادت به خرج دادند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار