عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: میراث مانده از دولت دهم در شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل 43.6 درصد بیکاری بر اساس آمار مرکز آمار ایران در این چهار شهرستان بوده که نبود حمایت در آینده‌ای نزدیک بحران‌های جدی را بوجود می‌آورد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، «اسماعیل جلیلی» نماينده مسجد سليمان در صحن علنی امروز مجلس (یکشنبه 31 شهريور ماه) در نطق ميان دستور خطاب به رئیس‌جمهور گفت: اکنون که 25 سال از جنگ تحمیلی گذشته، استان خوزستان همچنان در انتظار تکمیل و توسعه  زیر ساخت‌های ازبین رفته است و چشم به برنامه‌های دولت یازدهم برای حل مشکلات اساسی دارد.
 
وي ادامه داد: امیدوارم در برنامه بودجه 93 این موارد لحاظ شده و ردیف بازسازی و توسعه استان خوزستان که در لایحه بودجه 92 توسط دولت دهم حذف گردیده احیا شود .
 
جليلي تصریح کرد: میراث مانده از دولت دهم در شهرستان‌های مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل 43.6 درصد بیکاری بر اساس آمار مرکز آمار ایران در این چهار شهرستان بوده که نبود حمایت در آینده‌ای نزدیک بحران‌های جدی را بوجود می‌آورد.
 
نماينده مسجد سليمان بيان كرد: پروژه‌هایی که در حوزه ایجاد اشتغال برای پتروشیمی مسجد سلیمان، کارخانه آلومینیوم، بیمارستان‌ها و توسعه اراضی کشاورزی بوده همه به صورت نیمه تمام رها گردیده که نیاز به توجه جدی دولت دارند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: انتظار می‌رود رویکرد وزارتخانه متبوع وی برای حل بحران برق و آب کشاورزی مثبت باشد.
 
وي در پايان خاطرنشان كزد: اکنون که فعالان اقتصادی رویکرد خوبی به دولت یازدهم دارند حمایت از تولید را در برنامه خود داشته باشید، در سال 92 عدم تحقق درامدهای دولت قطعی است، امیدواریم دولت برای کاهش کسری خود اولویت خود را درکاهش درآمدهای کارمندان دولت قرار ندهد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار