برنامه ادبی یک "نکته از این معنی" در قالب ده نشست از ده شاعر برجسته ایرانی شامل مولانا ، حافظ،سعدی،خیام، عطار و ... در فرهنگسرای ملل برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل ، در هر نشست " یک نکته از این معنی" سبک شعر و  اتفاقات مهم زندگی  یکی از شعرای بنام مورد بحث و بررسی  قرار می گیرد و در دامه برنامه شعر خوانی ،اجرای موسیقی سنتی ،  و.... با حضور شاعران و نویسندگان  برگزار می شود.

اولین نشست از سلسله برنامه های یک نکته از این معنی به مباحثی شامل شعرهاو زندگی حافظ با عنوان رند خلوت نشین ، سعدی، شیخ شیرین گفتار ،  با حضور رویا احمدی ادیب اجرا می شود . هدف از برگزاری این سلسله نشست "ارتقائ سطح دانش ادبی عموم علاقه مندان به ادبیات کهن پارسی  در قالب نشستهای تخصصی ادبیات کلاسیک است".

سلسله نشست "یک نکته از این معنی" روزهای سه شنبه هر هفته ساعت 30/16  میزبان دوستداران حافظ،سعدی،عطار ،مولانا ، خیام،صائب تبریزی ، فردوسی ، نظامی ،باباطاهر، جامی  است .

علاقمندان جهت شرکت در این سلسله نشست می توانند به نشانی ، بزرگراه صدر ، بلوار قیطریه ، بوستان قیطریه  فرهنگسرای ملل مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 22212392 و 22204453 داخلی 110 تماس حاصل کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار