فرهاد نظری افشار دریافت کننده قدرتی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان که از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود،مورد عمل جراحی قرار گرفت.

فرهاد نظری افشار دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدتها بود که از ناحیه کتف احساس درد شدید می کردم طبق آزمایشات و عکس های مختلفی که گرفتم مشخص شد که برای بهبودی کامل باید مورد عمل جراحی قرار بگیرم به همین خاطر پس از مسابقات لیگ برتر 1391 دوران درمان خود را آغاز کردم.

وی تصریح کرد: پزشکان متخصص ترجیح دادند برای اینکه بتوانم به والیبال حرفه ای خود ادامه دهم عمل جراحی کتفم را هر چه سریعتر انجام دهند و این کار در بیمارستان ایران مهر تهران زیر نظر دکتر خرسندی انجام شد.

دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: در حال حاضر حدود چهار ماه از عمل جراحی کتفم می گذرد خوشبختانه مشکل خاصی در این خصوص ندارم و برنامه‌هاي تمريني توپي (سه ديس و دريافت) را در كنار كارهاي بدنسازي با وزنه را به خوبي و بدون هيچ مشكلي انجام مي دهم قرار است، از هفته آينده تمرينات اسپك را نيز آغاز كنم، البته مي‌توانستم زودتر از اين‌ها در اين خصوص هم اقدام كنم اما به خاطر حساسيت زيادي كه داشتم اين كار را به تعويق انداختم تا دوباره دچار مشكل نشوم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا براي معالجه به كلينيك تخصصي ورزشكاران در كشور قطر مراجعه نكرده است؟ اظهار داشت: نمي‌توانستم به اين راحتي‌ها به پزشكان خارجي كه از عملكرد آن‌ها هيچ گونه شناختي ندارم اعتماد كنم. من در حال حاضر كه زير نظر پزشكان ايراني عمل جراحي خود را انجام داده‌ام هيچ گونه مشكل خاصي را احساس نمي‌كنم.

نظري‌افشار درخصوص وضعيت حضورش در ليگ برتر امسال گفت: فصل گذشته توانستم با تيم متين ورامين عنوان نائب قهرماني را به دست آوريم، براي حضور در ليگ امسال از سوي مسئولان اين باشگاه ابتداي سال تماس گرفته شده و در خصوص حضور در تركيب امسال صحبت‌هايي كردم ولي تاكنون به طور رسمي اقدام خاصي در مورد عقد قرارداد با متين ورامين صورت نگرفته است و تكليفم براي حضور در ليگ برتر امسال هنوز مشخص نيست./آق

برچسب ها: نظری ، افشار ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار