حرف های رویانیان را درک می کنم از آنها باید حرف هایی را بزنند که بتوانند اثباتش کنند.

ناصر ابراهیمی بازی اخیر پرسپولیس و سپاهان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  همه می دانند و همه هم قبول دارند که اشتباهات فاحش داوری در بازی که برگزار شد موجب باخت تیم پرسپولیس شد داور اشتباه کرد از این بالاها به سر هر تیمی  می آید بر سر من هم آمده اما هیجان برخورد کردن با این مسئله اشتباه است و نباید حرفهایی زد که در آینه نتوان ثابتش کرد.

وی در ادامه گفت: علی دایی مربی خوبی است و تجربه ی او هم در مربی گری و هم در زمان بازیکنش باعث بهتر شدن روند این تیم در این دوره لیگ برتر شده است من حرف های رویانیان به ویژه حرف های علی دایی را خوب درک می کنم با توجه به این که علی دایی تغییر در تیم به وجود آورده و تیم را بهبود بخشیده مانن این صحنه ها باعث می شود که برد تیم سپاهان در تاریخ ثبت شود و نه اشتباهات داوری.

 او در ادامه گفت:  بازیکن تیم سپاهان می خواست که پنالتی بگیرد و خود را با تمارض بر زمین انداخت و در صورتی که چند لحظه پیش این بازیکن سپاهان بود که خطا کرده بود،  اگر داور فقط پنالتی می گرفت هم می شد که این مسئله را یک جوری به اشتباهات ربط دهیم اما نباید اخراج می کرد، آقای قهرمانی  با اخراج بازیکن پرسپولیس شیراز تیم پرسپولیس را به هم زد اما ما شاهد بودیم که تیم پرسپولیس با این که  ده نفره بازی می کرد اما خوب بازی کرد و تا دقیقه  85 گل هم نخورد به نظرم اگر بازیکن پرسپولیس اخراج نمی شد نتیجه  جور دیگری بود.

 وی در ادامه تصریح کرد: علی دایی با کاری که در دقایق پایانی این بازی انجام داد در واقع یک ریسک کرد و یا می توانست گل مساوی را بزند یا این که گل دیگری می خورد و گلی هم که در آن زمان زده شد هم  هیچ ربطی به جوان مردی ندارد، فرصتی برای تیم سپاهان پیش آمده است و بازیکن سپاهان هم از این ضد حمله استفاده کرد و گل دوم  را به ثمر رساند اما اگر من  جای علی دایی بودم در این دقایق پایانی همچنین ریسکی را نمی کردم.

 وی در مورد حرف های رویانیان و دایی گفت: من قبول دارم که اشتباه دارد به ضرر تیم پرسپولیس تمام شد و باعث شکست  این تیم شد شاید اگر شخصی دیگری هم جای این عزیزان بود همین رفتار را انجام می داد  اما نباید آقای رویانیان و دایی از روی هیجان های بعد از بازی  حرفی را بزنند اگر واقعا مدرکی دارند باید رو کنند و نباید باعث  حاشیه سازی شوند و راندمان  کاری خود را پایین بیاورند با این حاشیه ها من به آقای دایی و رویانیان به خاطر پیشرفت های این تیم تبریک می گویم چون واقعا آنها توانستند پس از سالها پرسپولیس را دوباره به حرکت  نیدازند ولی اگر حرفهایی که زده اند را نتوانند ثابت کنند برای این تیم بد می شود.

 وی در ادامه گفت:  بهترین کار اعلام خود قهرمانی است و این که خود قهرمانی معذرت خاصی کند به خاطر قضاوت اشتباه خود هرچند که معذرت خواهی دردی از دردهای  پرسپولیس  دوا نمی کند .

 ابراهیمی در مورد روند پیشرفت تیم پرسپولیس گفت:  خوشبختانه این تیم توانسته که روند خوبی را در بازی هایش پیش بگیرد و واقعا این تیم پیشرفت خوبی داشته این تیم از مقام های پایین شروع کرد و خوب پیش رفت و درحال حاضر  این تیم توانست جایگاه خوبی را در لیگ برتر کسب کند اما در تیم علی دایی جوان سازی  صورت نگرفته است در  حال حاضر میانگین سنی بازیکنان این تیم سه سال است من خودم همیشه از بازیکنان  جوان بیشتر استفاده کردم چون به جوان ها هم باید برای پیشرفت. میدان داد ما در فوتبال امروز  پدیده نداریم و باید قبول کنیم که در کشف استعداد ها تا به امروز ضعیف عمل کرده ایم تیم پرسپولیس  هم با در نظر گرفتن این مسئله می تواند هم به تیم قدرت بدهد و هم برای جوانان بازی سازی کند.

ناصر ابراهیمی در خصوص تیم سپاهان و حاشیه های اخیرش ادامه داد و گفت: تیم سپاهان تیم خوبی است و در چند سال اخیر به خاطر مدیریت قوی که این تیم داشته است توانسته چه در لیگ و چه در سطح منطقه به یک جایگاه مناسب برسد و این جایگاه را حفظ کند سپاهان تیم کم دردسری است و بازیکنانش این تیم هم در لیگ برتر خوب حاضر شده اند در حال حاضر هم چند سالی است که این تیم در رتبه چهارم آسیا قرار دارد.

وی در ادامه افزود: تیم سپاهان تیم کم حاشیه ای است و این کم حاشیه بودن خود نمره ای مثبت برای این تیم محسوب می شود در مورد صحبت های اخیری هم که شده است و تحت آقای دایی و آقای رویانیان نیز با توجه به جو بازی بوده است و اتمسفر ورزشگاه و باخت پرسپولیس باعث این حرف ها شده است اما این عزیزان باید حرف های خود را اثبات کنند و حرف هایی از روی هیجان نزنند.

وی در مورد بازی ناجوانمردانه و جوانمردانه افزود: متأسفانه بازی جوان مردانه در ورزش کشورمان بد جا افتاده است بازی جوانمردانه این نیست که در مقابل ضد حمله گل به ثمر نرسانیم، بازی ناجوانمردانه این است که در بازی خود را به تمارض بزنیم و الکی خود را به روی زمین بندازیم برای خط گرفتن و یا گرفتن پنالتی در بازی گذشته تیم سپاهان خوب بازی کرد اما اشتباهات داوری به نفع این تیم تمام شد و اگر بازیکن پرسپولیس اخراج نمی شد نتیجه بازی جور دیگری می شد.

او در ادامه گفت: بازیکن تیم پرسپولیس هم از نظر من نباید توپی که راهی اوت می شد را می گرفت و به سمت دروازه حریف می دوید این تعریف بازی ناجوانمردانه است نه گل زدن در موقعیت ضد حمله.

ابراهیمی در خصوص تابش و حرف های تند او و حاشیه های اخیر سپاهان گفت: ما از چند و چون رفتن جباری و رفتن آقای رحیمی از این تیم اطلاعات دقیقی نداریم پس نمی توانیم قضاوت درستی در این مورد داشته باشیم باید واقعیت ها گفته شود و مسائل مشکلات بیان شود تا در موردشان قضاوت بر حقی داشته باشیم.

ناصر ابراهیمی در خصوص تیم ملی ایران و نداشتن بازی های تدارکاتی ادامه داد و گفت: با این که کی روش توانسته تیم ملی ایران را به جام جهانی ببرد و تا به حال هم بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد ولی کی روش می توانست عملکرد بهاری را از خود به نمایش بگذارد کی روش می توانست با امکاناتی که داشته بهتر عمل کند تیم ملی ب را راه اندازی کند و یا اینکه برای جوانان فرصت بازی بیشتری ایجاد کند.

ابراهیمی در خصوص صحبت های دبیر فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی و برگزار نکردن بازی های تدارکاتی گفت: ما نمی توانیم برای داشتن بازی های تدارکاتی لیگ را تعطیل کنیم تا بازی های تدارکاتی داشته باشیم در هیچ جای دنیا هم این کار را نمی کنند مثلاً‌ تیم اسپانیا هیچگاه برای تیم ملی اش نمی آید لیگ اروپا را تعطیل کند اگر بازی های تدارکاتی نداریم دلیل اصلیش ضعف در مدیریت است نباید به خاطر ایم ضعف ها لیگ را به تعطیلی بکشانیم.

وی در ادامه گفت: این حرف آقای محمد نبی درست است که تداوم بازی ها در لیگ بازیکنان را آب دیده می کند اما فدراسیون فوتبال می توانست با کشورهای دیگر هم برای بازی های تدارکاتی مذاکره کند این مسئله هم که بازی های تدارکاتی را کلاً حذف کنیم اشتباه است و برای ایجاد هماهنگی در تیم برگزاری مسابقات تدارکاتی لازم است.

ابراهیمی در واکنش به حرف محمد نبی که می توانیم به بازی با تایلند به چشم بازی تدارکاتی نگاه کنیم گفت: بازی با تایلند بازی سختی خواهد بود تایلند فوتبالش تغییر کرده و بازیش خوب شده است و تا پنج سال آینده هم فوتبالش بهتر هم می شود و اگر به برنامه ریزی های خود قوت بخشیم کار برای ملی پوشان سخت می شود./آق
برچسب ها: ابراهیمی ، رویانیان ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.