سید ابراهیم خوشحال در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: شهروندان منطقه 17 در هفته دوم شهریور ماه سال جاری 909 بار با سامانه 137 تماس گرفتند.
وی در ادامه افزود: در این هفته ناحیه 2 شهرداری منطقه با 337 در صدر قرار گرفت نواحی 1 و 3 نیز به ترتیب با 294 و 235 پیام برای پاسخگویی به شهروندان منطقه فعالیت کردند.
خوشحال خاطرنشان کرد: در ناحیه 3 با انجام 95 درصدی پیام ها رتبه نخست سرعت انجام کار و رضایت شهروندی را در میان نواحی سه گانه به خود اختصاص داد./ف