پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال در شرايط روحي خوبي به سر مي‌برد، با كمي تمركز و دقت مي‌تواند فاتح بازي با اف‌ سي سئول شود.

بهتاش فريبا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: استقلال در شرايط روحي خوبي به سر مي‌برد و با پيروزي كه از بازي در مقابل بوريرام كسب كرد اين شرايط تشديد شد و اين روحيه خوب مي‌تواند محرك خوبي براي بازي مقابل اف‌ سي سئول باشد.
البته اين نكته را هم نبايد فراموش كرد كه تيم اف‌ سي سئول هم به لحاظ تجربه و هم به لحاظ فيزيكي و تاكتيكي با استقلال فرق مي‌كند.
اين تيم يك تيم خوب و مطرح كره‌اي است و در باشگاه‌هاي آن كشور جايگاه خوبي دارد به طوري که 5 بازيكن اف‌ سي سئول در تيم‌ملي كره بازي مي‌كنند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: آبي پوشان بايد براي مقابله با چنين تيم بزرگي از تجربه خود استفاده کنند، چرا كه بازيكنان باتجربه و كاركرده‌اي اكنون در تيم استقلال حضور دارند و بارها براي تيم‌ملي بازي كرده اند.

وي اظهار داشت: استقلال با كمك و استفاده از تجربه بازيكناني مثل فرهاد مجيدي و آندرانيك تيموريان مي‌تواند بر اف-سي ‌سئول غلبه كند. البته متأسفانه بازيكن خوبي مثل خسرو حيدري را در اختيار نداريم اما با اميد به خدا و تلاش و دقت مي‌توان به پيروزي رسيد.

فريبا خاطرنشان کرد: اين بازي خيلي مهم است و حساسيت بالايي دارد. اگر استقلال در مقابل اف‌ سي سئول پيروز شود بدون شك قهرمان آسيا خواهد شد./مح

برچسب ها: فریبا ، استقلال ، سئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار