تکواندوکار وزن سوم تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: در تمرینات آماده سازی همیشه برای مدال طلا تلاش کرده ام.

محمد خمسه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تکواندوکاران در این اردو از شرایط بدنی خوبی برخوردار بودند و تقریبا با یک ماه و نیم تمرین به آمادگی صد در صد هم رسیده اند ضمن آنکه یک هفته اردوی تدارکاتی دقیقا با شرایط آب و هوایی در رشت هم داشتیم.
وی گفت: اردوی تیم ملی برای بازهای همبستگی اسلامی بلافاصله بعد از اردوی 6 ماهه تیم جهانی تشکیل شد بنابراین بازیکنان با آمادگی وارد تمرینات شدند.
خمسه در خصوص شرایط بدنی تکواندوکاران تصریح کرد: در طول اردوها تمرینات پرفشار، سرعتی و سبک را تجربه کردیم و حالا یک هفته زمان تا آغاز مسابقات اصلی داریم و می توانیم در این مدت سر وزن برسیم.
وی با بیان اینکه از حریفانش در بازی های اسلامی شناخت کافی دارد، گفت: تکواندوکار تونسی نفر اول رنکینگ جهانی است، آذربایجان و ترکیه هم بازیکنان خوبی دارند اما نباید از کنار نام تک چهره ها و شاید پدیده ها گذشت چون همیشه در مسابقات این چنینی شاهد باخت ستاره ها به بازیکنان بی نام و نشان بوده ایم.
بازیکن وزن 63- کیلوگرم تیم ملی تکواندو ادامه داد: همیشه برای کسب مدال طلا تمرین کرده ایم و برای این اردوها هم تدارکات خوبی در تهران و شمال داشته ایم.
برچسب ها: تکواندو ، خمسه ، اردو ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار