نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هشت سال دفاع مقدس عرصه هنرنمایی ملت ایران اسلامی بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در زنجان، دوران دفاع مقدس را جنگ جهانی سوم دانست و اظهار کرد: به دلیل وسعت توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس این جنگ به جنگ جهانی سوم تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه باید در تاریخ بنویسند که جنگ جهانی سوم رخ داده است، تصریح کرد: در این جنگ یک طرف ایران و طرف دیگر کفر جهانی قرار داشت.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه هشت سال رزمندگان ایستادگی و مقاومت کردند، افزود: استقلال و قدرت امروز نظام مدیون ایثار و فداکاری رزمندگان، خون شهدا و درد و رنج جانبازان و آزادگان است.

وی ادامه داد: باید برنامه‏های مورد نظر برای هفته دفاع مقدس  پر‌بارتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه نسل جدید نیاز دارند که از فداکاری‏ها و ایثار گذشتگان آگاه شوند، خاطرنشان کرد: هر چه در این زمینه اقدام شود، وظیفه بوده و همه امروز مدیون رزمندگان هستیم.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: صبر، مقاومت و اراده‏های پولادین رزمندگان اسلام موجب پیروزی نظام اسلامی در برابر توطئه‌های استکبار شد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در همه ایام به ویژه هفته دفاع مقدس باید از هر امکانی در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد، اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس عرصه هنرنمایی  بسیج مردمی و  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس یک مقطع پر افتخار و مقتدری را از تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان می‏دهد، تصریح کرد: حضور به موقع مردم در صحنه موجب دفاع جانانه از نظام اسلامی شد و حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس مردم برای شهادت از یکدیگر سبقت می‎گرفتند، ادامه داد: امروز نیز نقش و حضور مردم در صحنه‏های مختلف ستودنی است.

وی با بیان اینکه اگر کمک‏ها، صبر و استقامت و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس نبود، اتفاقات ناگواری رخ می‏داد، اذعان داشت: حضور مردم در صحنه‏ها کشور را از خطرها مصون می‏کند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه همه دوران دفاع مقدس از برجستگی‏های ویژه‏ای برخوردار است، تصریح کرد: برخی از برجستگی‏ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید بیشتر به آنها پرداخته شود.

وی با اشاره به اقتدار 34 ساله نظام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ملت ایران جمهوری اسلامی با اقتدار در دنیا می‌درخشد./ج1

برچسب ها: ملت ، مقدس ، مقتدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.