مدت 4 تا 6 هفته برای عادت کردن کودکان به محیط جدید مهد کودک زمان مي برد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، مدت زمان 4 تا 6 هفته برای عادت کردن کودکتان به محیط جدید مهد کودک اختصاص دهیدکه این دوره نباید با اتفاق مهم دیگری در خانواده مثل تولد نوزاد دوم همزمان باشد.به محض اینکه کودک با گروه همسالان خودش احساس خوبی پیدا کرد والدین می توانند برای مدتی کوتاه مهد را ترک نمایند  به تدریج این مدت را افزایش دهند.هر کودک در اطراف خودش به یه نفر ثابت وابسته احتیاج دارد به مربی اعتماد کنید اسباب بازی بچه را همراه خود بیاورید.
مراسم مذهبی خانوادگی در خانه رابطه والدین با کودک را افزایش می دهد به کودک ثبات واعتماد می دهد انها با کودکشان در خانه با هم می خورند وبازی می کنند.  مهد شیفت بعد از ظهر توصیه نمی شود وبرای آنها وقت کافی بگذاریدخانه ومهد کودک باید مکمل یکدیگر باشند مهم است که کودک مربی مهد را بپذیرد.به او اجازه دهید فعالیتهای ورزشی انجام دهد.

*مهمترین مسله برای والدین مدرسه تمام وقت است


مدرسه را با کودک خود انتخاب کنید مهم آن است که بچه در مدرسه احساس خوبی داشته باشدآنها سریع متوجه می شوند که آیا محیط جدید برایش مناسب است یا خیر.
آنها باید بعد از مدرسه برای خودشان وقتی داشته باشند.آرامش وحضور والدین در خانه مهم است.در شب هیچی نیاموزند وتمرین نکنند بچه هایی که به یه مدرسه تمام وقت یا شیفت بعداز ظهری می روندآنجا تکالیفشان را انجام می دهند.والدین باید برای آوردن بچه ها به خانه علاقه نشان دهند که بچه چه چيزهايي یاد می گیرد.
بچه ها را برای رقابت وافزایش بازدهی به کلاسهای تقویتی بجز ورزش وموسیقی نفرستید با بچه ها به رختخواب بروید وبدون تعریف کردن قصه های شب بخیر آنها را نخوابانید./

برچسب ها: مهدکودک ، کودکان ، عادت ، نوزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار