امام جمعه مشگین‌شهر گفت: هفته دفاع مقدس بزرگترین گنجینه نظام است و باید در حفظ این گنجینه عظیم تلاش و کوششی وافر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ همزمان با هفته دفاع مقدس دیروز کارکنان سپاه شهرستان مشگین‌شهر به همراه جمعی از پیشکسوتان و مسئولان شهرستان با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به برنامه‌هایی که در طول هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید یادآور رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌ها، شجاعت‌ها و شهامت‌ها برای جوانان و نوجوانان نسل امروز جامعه باشد.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار تصریح کرد: تبیین دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نباید تنها منحصر به این هفته باشد بلکه باید در طول سال این ارزش‌ها به نسل جوان تبیین شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بزرگترین گنجینه‌ نظام جمهوری اسلامی ایران است که نباید هیچ وقت بدست فراموشی سپرده شود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که از هشت سال دفاع مقدس الهام گرفته و یادآور ایثار و فداکاری، مقاومت و دینداری و میراث معنوی و اعتقادی است که باید در جهت حفظ و انتقال آن به نسل جوان تلاش کنیم.

باوقار با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای گرامیداشت شهداست، ابراز داشت: آبرو و حیثیت کشور به برکت خون شهداست و نظام جمهوری اسلامی امانت شهدا در دست ماست که اگر قدردان این نعمت نباشیم در قیامت نمی‌‌توانیم پاسخگوی شهدا باشیمز/.

برچسب ها: مشگین ، شهر ، هفته ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.