عضو کمیته علمی اولین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست در خصوص هم‌اندیشی شهرداران شهرهای مختلف کشور در این کنفرانس بیان کرد: مهم‌ترین نکته این کنفرانس هم‌اندیشی شهرداران است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،وی اظهار کرد: مسلما شهرداران در شهرهای مختلف، تجربهها، برنامهها و روشهای متفاوتی در موضوع خدمات شهری دارند که ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات شهری به شهروندان میتواند از دستاوردهای کنفرانس و حاصل هماندیشی شهرداران باشد.

کاظمی عنوان کرد: این کنفرانس باعث میشود شهرداران شهرهای مختلف از تجربیات یکدیگر استفاده کرده و این امر باعث ارتقای خدمات شهری ارائه شده به شهروندان و پیشگیری از آزمون و خطا در شهرهای مختلف میشود و از این طریق هزینهها کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اهمیت تبادل نظرات و تجارب شهرداران در اولین کنفرانس ملی خدمات شهری تصریح کرد: وحدت رویه حاصل از برگزاری کنفرانس در حوزه خدمات شهری ارائه شده به شهروندان باعث حل مشکلات مربوط به این حوزه خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار مشهد در خصوص تدوام برگزاری این کنفرانس در سالهای آتی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این کنفرانس برای اولین بار و در سطح ملی برگزار خواهد شد، مسلما اگر نتایج خوبی داشته باشد میتوان حداقل برای برگزاری آن به صورت دو سال یکبار برنامهریزی کرد.

وی با اشاره به برگزاری سه کارگاه آموزشی در حاشیه اولین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست بیان کرد: از افراد اجرایی درخواست کردیم در این کارگاهها حاضر شده و نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در حوزه اجرایی ارائه دهند تا جنبه اجرایی و کاربردی کنفرانس قوت بیشتری بگیردز/

برچسب ها: راه ، ارائه ، خدمات ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.