قم/

تصادف در اتوبان قم – تهران پنج مجروح برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر وقوع تصادف در اتوبان قم – تهران پنج نفر به شدت مجروح شدند که به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی فراهانی با تبیین حوادث 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند برخورد کامیون و پراید، برخورد دو دستگاه پراید، تصادف دو دستگاه موتورسیکلت و سواری، واژگونی یک دستگاه سواری و... رخ داد.

وی حادثه برخورد کامیون و یک دستگاه خودروی پراید را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بر اثر این حادثه که در جاده جعفریه رخ داد پنج نفر مجروح شدند که حال تمام مجروحان وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: برای امداد رسانی به مجروحان این حادثه چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل وقوع حادثه اعزام شد.

این مقام مسئول به حادثه اتوبان قم – کاشان اشاره و ابراز داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در این جاده چهار نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به وضعیت یکی از مصدومان این حادثه بیان کرد: با توجه به آسیب و صدمات جدی که به این مصدوم وارد شده بود وضعیت ایشان بسیار وخیم گزارش شده است.

فراهانی از وقوع تصادف در اتوبان قم - تهران خبر داد و گفت: این حادثه پنج مجروح به دنبال داشت که مجروحین این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

وی همچنین به وقوع یک تصادف در خیابان امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند که وضعیت آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: حادثه دیدگان به دلیل ضربه‌ای که به سر ایشان وارد شده است دارای وضعیت بد جسمانی هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده قاهان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه پنج نفر مجروح شدند که سه نفر ایشان در محل درمان شدند و دو نفر دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند./س

برچسب ها: قم ، تصادف ، اتوبان ، تهران ، مجروح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.