رئیس هیئت اسکی استان تهران گفت: پس از عضوگیری از مربیان واجد شرایط سرانجام انتخابات کانون مربیان اسکی تهران 15 مهر برگزار می‌شود.

مرتضی ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: کانون مربیان از سال‌های پیش در استان تهران در پیست‌های مختلف شکل گرفت و در شهر تهران نیز از سال 1390 شاهد تشکیل این کانون بوده‌ایم.  
 
وی ادامه داد: در این کانون مربیان فعال بین خودشان کاندیدا می‌شوند و انتخابات نیز براساس مصوبات قبلی سازمان تربیت بدنی شکل می‌گیرد.  
 
ساوه شمشکی عنوان کرد: دوره قبلی انتخابات این کانون در 4 مرداد سال 1390 برگزار شد و هر دو سال یکبار شاهد برگزاری این انتخابات هستیم.  
 
وی در خصوص انتخابات این دوره بیان کرد: از 3 مهرماه مجددا عضو‌گیری مربیان در سرای محله تجریش برگزار خواهد شد و کلیه مربیان فعال می‌توانند در وقت اداری به دفترهیئت اسکی استان تهران مراجعه کنند.  
 
رئیس هیئت اسکی استان تهران اظهار داشت: ساعت 4 بعد از ظهر روز 15 مهر نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد دو سال قبل انتخابات انجام خواهد شد تا کانون مربیان منتخب کار خود را در فصل اسکی آینده که از اوایل آبان آغاز می‌شود شروع کنند.  
 
وی در خصوص شرایط شرکت مربیان در خصوصیت انتخابات کانون مربیان عنوان کرد: عضویت مربیان در انتخابات شرایط خاص خود را دارد اول از همه این مربیان باید مربی رسمی فدراسیون اسکی باشند و در مدارس اسکی نیز جزو مربیان فعال در سال‌های 91 و 92 باشند. همچنین حتما عضو فعال بوده و هم حتما عضو کانون مربیان باشد. به عنوان مثال 125 نفر فقط فعال هستند که با عضویت می‌توانند شرایط شرکت در انتخابات را پیدا کنند.  
 
ساوه شمشکی افزود: برای اولین بار بانوان هم در این انتخابات شرکت خواهند داشت و طبق آیین‌نامه 4 نفر عضو هیئت رئیسه نماینده تام‌الاختیار فدراسیون خواهند شد و بالاترین رای، گروه بازرسی را تشکیل خواهد داد.  
 
رئیس هیئت اسکی تهران در پایان در خصوص عملکرد 2 سال قبل کانون خاطرنشان کرد: از عملکرد کانون مربیان در 2 سال گذشته رضایت کامل داریم و امیدواریم افراد جدید هم بتوانند ادامه همین روش را در دستور کار خود قرار بدهند و در پیست‌های اسکی به بحث آموزش اهمیت زیادی بدهند و افراد زبده را به ورزش قهرمانی تزریق کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار