سرمربی اسبق تیم ملی کانوپولو گفت: اخباری در دست است که از دخالتهای مستقیم فدراسیون در تیم ملی خبر داده و با توجه به این شرایط باید اعلام کنم که از استعفای خود ناراحت نیستم.

حمدان قزلباش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حدود سی و یک سال است که در این رشته ورزشی حضور داشته و فعالیت می کنم و در حدود 9 سال هم است که مربیگری کانوپولو را بر عهده دارم. بنابراین از تجربه بسیار بالایی برخوردارم.

سرمربی اسبق تیم ملی کانوپولو تصريح کرد: زمانیکه دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی بود با دقت و جدیت کار ما را در این رشته دنبال می کرد و ایراداتی هم به نحوه عملکرد ما داشت ولی از آنجائیکه همیشه به من اعتماد داشت هرگز در کارم به طور مستقیم و یا غیر مستقیم دخالت نمی کرد.

وی افزود: در حال حاضر متأسفانه شرایط کاملاً متفاوت از گذشته است و اخباری به دست من رسیده که همه از دخالت مستقیم فدراسیون صحبت کرده و انتشار به مربیان برای وارد کردن افرادی که بیرون از این رشته هستند به سیستم صحبت می کنند. البته در این خصوص هیچیک از مربیان فعال و حاضر در تیم ملی با من صحبت نکرده اند و من از طریق دیگر متوجه این اخبار شده ام.

قزلباش تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود باید اعلام کنم که از استعفای خود ناراحت نیستم بلکه برعکس خیلی هم خوشحالم. دنیامالی با مدیریت بسیار خوب و بالایش این رشته ورزشی را متحول کرد و کرسیهای بسیار خوبی هم در آسیا بدست آورد.
ما همه امیدوار هستیم که با بازگشت وی بتوانیم دوباره به فعالیت حرفه ای خود در این رشته ادامه داده و کارمان را در آن از سر بگیریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار