جانشين فرماندهي انتظامي گفت: ميزان وقوع تصادفات رانندگي در كشور در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد كاهش داشته است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سردار احمدرضا رادان در نشست با جمعي از خبرنگاران كهگيلويه و بويراحمد در ياسوج دليل اصلي اين كاهش را همكاري و مشاركت همه جانبه مردم با ماموران پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرد.
وي با اشاره به حادثه دلخراش تصادف اتوبوس در اتوبان تهران - قم و كشته شدن 44 نفر در آن، اظهار كرد: پس از بروز اين سانحه تمهيدات لازم پليسي در زمينه رعايت مسائل ايمني با همكاري متوليان امر و دستگاه هاي اجرايي مرتبط انجام شده است.
رادان افزود: نيروي انتظامي از زمان تصويب و ابلاغ قانون عفاف و حجاب به نحو احسن به وظابف و رسالت هاي خود در اين زمينه عمل كرده است.
وي بدون اشاره به آمار، بيان كرد: موضع حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رييس جمهور در زمينه اجراي طرح مهم عفاف و حجاب اميدواركننده است.
رادان عنوان كرد: در پنج ماه نخست امسال 240 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف و ضبط شده و مهمترين عامل موفقيت نيروي انتظامي در اين زمينه انسداد مرزهاي كشور بوده است.
وي با اشاره به اينكه يكي از دغدغه هاي اصلي دولت رفع مشكلات معيشتي مردم است، ابراز داشت: انسداد كامل مرزها از جمله راهكارهاي اساسي براي افزايش ثبات اقتصادي ايران به شمار مي رود كه مي تواند از سوي دولت انجام شود.
رادان افزود: انسداد مرزهاي شمال و شمال غرب كشور به طور كامل انجام شد و عمليات اجرايي براي جلوگيري از تردد خودرو در مرزهاي شمال شرق نيز انجام شده است.
وي گفت: انسداد كامل مرزهاي كشور مستلزم همكاري دولت و تامين اعتبارات مورد نياز است./س
برچسب ها: تصادف ، مخدر ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.