دومین روز رقابت های تنیس مسترز با پیروزی تنیسورهای مدعی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : رقابت های تنیس مسترز با حضور 8 تنیسور برتر مسابقات جایزه بزرگ تور تنیس آپت با برگزاری 4 دیدار در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب پیگری شد و در پایان انوشا شاهقلی، اشکان ادیبی، اشکان شکوفی و محسن حسین زاده به پایان رسید.

انوشا شاهقلی با نتیجه (1-6 و 5-7 ) در مجموع 2 بر صفر اشکان دبیری را مغلوب کرد، اشکان ادیبی با نتیجه ( 2-6 ، 1-6 و 6-3 ) در مجموع 2 بر یک مقابل معین محمدی به برتری رسید ، اشکان شکوفی با نتیجه ( 4-6 و 5-7 ) در مجموع 2 بر صفر فرشاد طلاور را شکست داد و در آخرین دیدار این مرحله کیارش سوری با نتیجه ( (6) 6-7و 3-6 ) از محسن حسین زاده شکست خورد.

به این ترتیب در روز سوم این رقابت ها و از گروه یک انوشا شاهقلی با معین محمدی دیدار می کند، اشکان دبیری و اشکان دبیری با یکدیگر روبرو می شوند و از گروه دوم بازی ها اشکان شکوفی و کیارش سوری با یکدیگر مسابقه می دهند و فرشاد طلاور و محسن حسین زاده برگزار کننده دیدار پایانی خواهند بود.

یاد آور می شود:این رقابت ها به ۵ روز پیگیری می شود که مدیریت و سرداوری بازی ها به ترتیب بر عهده امیر صدری و علی‌ کاتبی خواهد بود و هدف از برگزاری این رقابت ها کمک به بیماران سرطانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار