دانشجويان حلب وابسته به اتحاديه دانشجويي سوريه با حمل تصاويري از بشار اسد رئيس جمهور اين کشور در حمايت از ارتش سوريه در حلب تجمع کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، گزارشگر شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه در اين زمينه گفت : جوانان سوري همانطور که به وطن خود تعهد داده اند، سربازان وطن باقي خواهند ماند و از کشورشان حمايت خواهند کرد. وفاداراني که با علم و عمل از کشور حمايت مي کنند؛ اينها جواناني از مراکز آموزشي و دانشگاههاي حلب وابسته به اتحاديه دانشجويان سوريه هستند که تجمعي در حمايت از ارتش سوريه و وطن خود در منطقه السليمانيه برگزار کردند تا عشق خود به کشورشان را ابراز دارند و شهداي ارتش سوريه را گرامي بدارند. زيرا ارتش سوريه تنها اميد مردم سوريه است.
يکي ازشرکت کنندگان در اين تجمع به خبرنگار شبکه الاخباريه سوريه گفت: امروز اين تجمع براي اين است که در کنار ارتش عربي سوريه بايستيم تا گروههاي تروريستي را در سراسرخاک سوريه نابود کنيم و از دست اين گروهکهاي تروريستي رهايي يابيم و حضور خود را در کنار  وطن و ملت سوريه اعلام کنيم. همواره دانشجويان و دانش آموزان سوريه سربازان و خدمتگزاران باوفاي مردم خواهند بود.
چند تن ديگر از شرکت کنندگان در اين تجمع تاکيد کردند: ما دانشجويان سوريه بايد از وطن خود که معشوق ماست دفاع کنيم ما امروز به اينجا آمده ايم تا از اخلاص خود براي وطن را اعلام کنيم  و ارتش عربي سوريه را با جان خود فدا مي کنيم زيرا تنها ارتش سوريه است که از ما حمايت مي کند و آمده ايم تا بگوييم که ما يکدست ضد تروريسم هستيم . امروز در اينجا آمده ايم تا تجمعي در حمايت از وطن برگزار کرده باشيم ، ما حامي ارتش هستيم و انشاء الله ما پيروزيم . اين سرزمين ماست و ما تا آخرين قطره خون خود در دفاع از اين وطن مبارزه خواهيم کرد. سلام گرم خود را به ارتش سوريه که با تروريستها مي جنگد اعلام مي کنيم . زيرا اگر ارتش نبود امروز ما نمي توانستيم به راحتي اينجا جمع شويم و امنيت در خانه هايمان داشته باشيم.
خبرنگار شبکه در پايان  گزارش خود گفت: سوريه با اين ملت و ارتش خود همواره  دربرابر تروريستها و توطئه گران بر ملت عربي اين کشور  سخت خواهد ايستاد .
برچسب ها: بین الملل ، حلب ، بشار ، اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار