بامداد امروز حدود ساعت 6 صبح یک دستگاه اتوبوس در محور فاروج شیروان بر اثر خواب آلودگی راننده، واژگون شد.



بامداد امروز حدود ساعت 6 صبح یک دستگاه اتوبوس در محور فاروج شیروان بر اثر خواب آلودگی راننده، واژگون شد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، غلامرضا اکباتان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان شمالی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در  مسیر فاروج شیروان در استان خراسان شمالی  خبر داد و گفت: این حادثه فوتی نداشت.

اکباتان گفت: در ساعت 5.51 امروز مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی  خراسان شمالی از حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر فاروج شیروان خبر داد

وی ادامه داد: پس از اعلام این گزارش، بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی 115  و 2 دستگاه آمبولانس مراکز درمانی به محل حادثه اعزام شدند که اولین آمبولانس 7 دقیقه پس از اعلام حادثه به اورژانس در محل حادثه حاضر شد.

اکباتان گفت: حضور 4 تیم امدادی اورژانس 115 در صحنه حادثه و انجام تریاژ و  اقدامات اولیه پزشکی همچون مایع درمانی، آتل گیری،‌ ‌پانسمان، ثابت سازی اندام ها و انتقال 20 مصدوم این حادثه به بیمارستان سهدای فاروج و امام خمینی شیروان صورت گرفت.

وی افزود: همچنین 7نفر دیگر از مصدومان توسط نیروهای امداد هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند و با اقدام به موقع اور‍ژانس 115 این حادثه هیچ فوتی در برنداشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کوهستانی
۱۲:۲۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
تصویرمربوط به این صحنه تصادف نیست خودم شاهدبودم اتوبوس سفیدرنگ بود
آخرین اخبار