رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از آمادگی این شرکت برای میزبانی چهارمین المپیاد تخصصی آتش نشانان پالایشگاه های گاز کشور خبر داد.



جواد کهولی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: دومین جلسه هماهنگی این المپیاد با حضور نماینده مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و HSE شرکت ملی گاز ایران و همچنین نمایندگان پالایشگاه خانگیران در مشهد برگزار شد.

وی اظهارداشت: در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و محل برگزاری آن و مسائل مربوط به اجرای برنامه های پیش بینی شده، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

کهولی تصریح کرد: در این دوره از المپیاد تخصصی آتش نشانان تعداد 13 تیم متشکل از شرکت های پالایشی گاز، ذخیره سازی گاز طبیعی و همچنین بازرگانی گاز ایران حضور دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل آشنایی و بالابردن سطح توان تیم های شرکت کننده قبل از برگزاری هر آیتم مسابقه، تیم آتش نشانی شهرداری مشهد به عنوان تیم مهمان متشکل از چهار نفر، هر یک از آیتم های مسابقه را اجرا می نمایند.

وی بیان داشت: تیم چهار نفره آتش نشانی مشهد در این المپیاد حضوری افتخاری را دارند و بحث آموزشی را دنبال می کنند و فعالیت این تیم در رده بندی تیمی منظور نمی شود.

کهولی با بیان اینکه این المپیاد در هفت رشته برگزار خواهد شد افزود: این رشته ها شامل آمادگی جسمانی( بارفیکس، دراز و نشست، و شنا)، دوی امدادی آتش نشانی چهار در 100 متر، دوی صدمتر با مانع، عملیات PPE ( استفاده از البسه استحفاظی آتش نشانی)، امداد و نجات، عملیات H ( چهار نفره) و عملیات آبرسانی به سیبل نشانه از آب سرباز (هفت نفره) است.

رئیس واحد آتش نشانی پالایشگاه خانگیران تاکید کرد: ارتقاء جسمی آتش نشانان به لحاظ مقابله با حوادث گاز زدگی و آتش سوزی در پالایشگاه های گاز کشور، ارزیابی سلامت جسمانی کارکنان آتش نشانی مناطق عملیاتی، آشنایی و تبادل اطلاعات فنی و آتش نشانی از اهداف برگزاری این المپیاد است.

گفتنی است: چهارمین المپیاد تخصصی آتش نشانان پالایشگاه های کشور از 20 تا 23 مهرماه سال جاری در محل ورزشگاه تختی مشهد مقدس برگزار می شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.