استاندار اردبيل با اشاره به سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به نيويورك گفت : سران كشورها در سازمان ملل متحد برنامه هاي خودشان را به گونه اي تنظيم كرده اند كه با حجت الاسلام دكتر حسن روحاني و ديگر مقام هاي ايراني ملاقات هاي متعددي داشته باشند و رييس جمهور كشورمان در اوج عزت و اقتدار با آنان گفت و گو مي كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نيكزاد امروز در حاشيه نشست كارگروه اشتغال استان اردبيل افزود : اقتدار و عزت جمهوري اسلامي باعث تلاش سران كشورها براي مذاكره با رييس جمهور ايران در حاشيه سفر نيويورك شده است.

وي افزود: دولتمردان و سياست مداران كشورهاي بزرگ دنيا متوجه ناكارآمدي تحريم هاي اعمالي نظام سلطه عليه ايران اسلامي و پيشرفت و اقتدار كشورمان در عرصه هاي گوناگون شده اند.


نیکزاد اظهار كرد : به همين لحاظ وي از اين رويداد به عنوان پيروزي بزرگ و سربلندي مردم ايران اسلامي كه از بدو استقرار نظام اسلامي در برابر زورگويي هاي نظام سلطه ايستادگي نموده و با تلاش و پشتكار ناشي از ايمان راسخشان فشارها و تحريم ها را خنثي كرده و به پيشرفت هاي مهمي در عرصه هاي مختلف دست يافته اند ياد كرد.


استاندار اردبيل در ادامه اين نشست ايجاد اشتغال براي بيكاران را دغدغه اصلي مسوولان ذيربط دانست و گفت : موفقيت در اين زمينه در گرو تلاش و همت مضاعف همه دست اندركاران است.


وی در ادامه گفت : از ظرفيت ها و امكاناتي كه از مركز در ارتباط با اعطاي تسهيلات به بنگاههاي زودبازده ، خوداشتغالي و مشاغل خانگي ايجاد مي شود بايد به شكل مطلوب استفاده شود/س.



برچسب ها: اردبیل ، عزت ، و ، اقتدار ، جمهوری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.