مدير شبكه 2 سيما، امروز از پشت صحنه‌ي مجموعه‌ي "دردونه‌ها" كه به "ساده مثل نامه" تغيير پيدا كرده، بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، حاضر در محل پشت صحنه مجموعه‌ي "ساده مثل نامه" شبكه2، در سومين روز از مهر ماه، "علي بخشي‌‌زاده" مدير شبكه 2 سيما، "علي زارعان" مدير گروه كودك شبكه2، "محمدحسن كرباسيان" مدير كل اداره پست به همراه تني چند از خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف از پشت صحنه‌ي مجموعه‌ي "دردونه‌ها" كه به تازگي به "ساده مثل نامه" تغيير كرده، بازديد كردند.

در اين ديدار و براساس گفتگوهاي صورت گرفته بين مدير شبكه 2 و مدير اداره‌ي پست، روند همكاري در اين مجموعه و راهكارهاي مؤثر در روند افزايش همكاري‌ها بين شبكه 2 و اداره پست، بررسي شد.

در طراحي صحنه اين مجموعه‌ي عروسكي نمايشي، عناصري چون يك صندوق پستي پارچه‌اي، يك سرسره در ميان استخري مالامال از بالشك‌هاي رنگارنگ، چند پنجره‌ي كوچك پوشيده شده با برده‌هاي سبز و زرد، گلدان، مبلمان پارچه‌اي و ... تعبيه شده بود كه با ايجاد جذابيت‌هاي تصويري بالا، در جذب هر چه بيشتر كودكان به اين مجموعه تلويزيوني، تأثيرگذار است.

در اين مجموعه عروسكي نمايشي شخصيت‌هايي چون "خانم سفيد"، "خانم خانه‌دار"، "آقاي پ" (شترمرغ) و "آقاي كارمند" به ايفاي نقش مي‌پردازند.

گفتني است؛ كارگرداني و تهيه‌كنندگي مجموعه "ساده مثل نامه" بر عهده‌ي "شامحمدي" بوده و هم‌اكنون 50 درصد از تصويربرداري اين اثر به پايان رسيده است و پخش آن از اواخر مهر ماه، آغاز مي‌شود.ص
برچسب ها: شبکه دو ، مدیر ، دردونه ها ، ساده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.