رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از رئیس جدید سازمان سینمایی خواست اعتبارات لازم را برای نجات سینماهای سازمان جوانان از وضعیت نامناسب فعلی و بازسازی آن ها اختصاص دهد.

محمد جعفریان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به اقدامات صورت گرفته در حوزه فضاهای فرهنگی سازمان جوانان اشاره کرد و گفت: فعالیت های این سازمان در حوزه فضاهای فرهنگی با تاکید بر کتابخانه ها، سالن های آمفی تئاتر، سینماها و نگارخانه ها انجام شده است.

مشاوره رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در حوزه سینماها به رغم این که سازمان خیلی پیگیر بود اما متاسفانه به رغم امضای تفاهم نامه با معاونت سینمایی از سوی وزارت ارشاد حمایت های زیادی نشد.

جعفریان اضافه کرد: از رئیس جدید سازمان سینمایی می خواهم در این زمینه اعتبارات موجود را برای  نجات سینماهای هلال احمر و بازسازی آن ها اختصاص دهد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر با بیان این که در این مدت توانستیم برخی بازسازی های مختصر را در برخی سینماهای هلال احمر در کشور انجام دهیم گفت: در همین راستا موفق شدیم از محل اعتبارات ملی هلال احمر و  اعتبارات استانداری، سینمای مسجد سلیمان، را به طور کامل بازسازی و از تعطیلی خارج کنیم که هم اکنون نیز در حال بهره برداری است.

جعفریان با بیان این که این سازمان 9 سینما در کشور دارد اضافه کرد: متاسفانه بقیه سینماهای هلال احمر  شرایط مساعدی ندارد و در حال حاضر به دنبال بازسازی سایر سینماها به ویژه سینماهای استان های سیستان و بلوچستان ، ارومیه و زنجان هستیم.

وی سینماهای سازمان جوانان در شهرهای بندرانزلی، اهواز و مسجد سلیمان را جزء سینماهایی خواند که از وضعیت بهترین نسبت به سایر سینماها برخوردار هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار