نائب رئيس كميسيون بهداشت و درمان گفت: در بخش بهداشت و درمان مشکلاتی داریم و اولویت نباید جابجایی‌ها باشد، بلکه اولویت اول باید رفع مشکلات مردم باشد که روی تخت‌های بیمارستانی پول ندارند تا هزینه خود را پرداخت کنند و مشکلات بیمارستانی کمر مردم را می‌شکند؛ لذا امیدواریم مشکلات حوزه بهداشت حل شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، حسن تاميني‌ليچائي نماينده مردم رشت در جلسه علني امروز چهارشنبه 3 مهرماه در نطق ميان دستور با تبريك هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دكتر روحانی امروز با عنوان سفیر ایران در سازمان ملل به سر می‌برید و این لحن گفتار اوباما به نحوی مرهون زحمات شهیدان و خون‌های پاکی است که ریخته شده و انشاالله که شما و همه ما قدردان این خون‌های پاک باشیم و شرمنده آن‌ها نشویم.
 
وی افزود: ما در بسیاری از مواقع شرمنده مردم هستیم. از قول‌هایی که داده شده بود و مطالباتی که مردم دارند، چقدر توانستیم مشکلات آنها را حل کرده و مطالبات آنها را رفع کنيم؟
 
نائب رئيس كميسيون بهداشت و درمان تصريح كرد: برکات و نعمات نظام در همه مواقع شامل حال ما شده است و ما می‌توانستیم با مدیریت صحیح بسیاری از مشکلات را حل کنیم، ولی حل نشد. ما روز گذشته با وزیر نیرو نشستی داشتیم و مطرح کردیم که در زمینه احداث سد قول‌های زیادی داده شد، ولی به آن عمل نشد. آب داریم، ولی مدیریت آب نداریم و هیچ کدام از آب‌های شهری در رشت سالم نیستند.
 
نماینده مردم رشت در مجلس خطاب به وزیر بهداشت خاطر نشان كرد: در بخش بهداشت و درمان مشکلاتی داریم و اولویت وزير بهداشت نباید جابجایی‌ها باشد، بلکه اولویت اول باید رفع مشکلات مردم باشد که روی تخت‌های بیمارستانی پول ندارند تا هزینه خود را پرداخت کنند و مشکلات بیمارستانی کمر مردم را می‌شکند؛ لذا امیدواریم مشکلات حوزه بهداشت حل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار