به همت کارشناسان بانک انصار و سازمان شهرداری و مسئولین شهرالکترونیکی اردکان، این شهر که دارای ظرفیت های لازم در زمینه تبدیل شدن به یکی از مراکز استقرار دولت الکترونیکی است به قطب توسعه کارت شهروندی تبدیل می شود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

باهمکاری بانک انصار، شهرداری اردکان و پشتیبانی های مسئولین این شهر و استان یزد و به اتکای نصب سامانه های زیرساختی موردنیاز و درآستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی و افزایش حجم تراکنش های خرد در بخش حمل ونقل عمومی، فاز اول پروژه جامع خدمات کارت شهروندی که یکی از اهداف آن گسترش مدیریت پول خرد و صرفه جویی در وقت و انرژی صاحبان آن است، درشهر تاریخی اردکان به بهره برداری رسید.

در مراسم گشایش این طرح نماینده مردم اردکان، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین بانک، فرماندهان نظامی و انتظامی شهر اردکان حضور داشتند.

این گزارش همچنین می افزاید که کارت شهروندی شهر اردکان(نگین کارت) در بخش وسایل نقلیه عمومی ازجمله اتوبوس، تاکسی و آژانس، خرید مایحتاج روزانه از خرده فروشی ها، استفاده در مراکز خدماتی، تفریحی، فرهنگی و هنری، شهربازی این شهر قابل استفاده است. همچنین به علت بالابودن ظرفیت های فنی اردکان، این شهر می تواند علاوه برتبدیل شدن به قطب توسعه کارت شهروندی به یکی ازنخستین شهرهای دولت الکترونیکی تبدیل شود.

سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار طی مصاحبه ای باتأکید برظرفیت های مطلوب استان یزد و شهر الکترونیکی اردکان در توسعه فعالیت های مربوط به دولت الکترونیکی اظهارامیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه و اجرای طرح های تکمیلی، شهر اردکان و استان یزد به یکی از محوری ترین استان ها وشهرهای ایران در زمینه تشکیل دولت الکترونیکی تبدیل شوند. وی همچنین افزود طرح توسعه کارت شهروندی در استان فارس با محوریت شیراز که خاستگاه اجرای این طرح است نیز در دست اجراست که به زودی گزارش آن ارایه می شود/س
برچسب ها: جشن ، پیروزی ، در ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.