نماينده مردم لاهيجان گفت: تحقيق و تفحص در سازمان چاي ضروري است چراكه اكنون چاي و معضل ناكارآمدي در مديريت روبروست.

«ايرج نديمي» نماينده مردم لاهيجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره تحقيق و تفحص از سازمان چاي گفت: در حال حاضر ما با ناكارآمدي در حوزه چاي روبرو هستيم همچنين دراين حوزه صداقت كافي وجود ندارد.
 
وي افزود: تصميمات گرفته شده درحوزه چاي بي‌نتيجه باقي مانده است و عملي نشدن تصميمات باعث بي‌انگيزه شدن كشاورزان شده و حيف و ميل اموال عمومي را به بار آورده است.
 
عضو كميسيون برنامه و بودجه تصريح كرد: كشاورزان چاي‌كار ناگزير شده‌اند، زمين‌هاي خود را تغيير كاربري دهند از اين رو افزايش واردات فاقد توجيه است.
 
نديمي اظهار داشت: مجموعه اين عوامل باعث شده اكنون چاي با تنگناهاي عديده‌اي روبرو گردد از اين رو بايد با تحقيق و تفحص از روند تصميم‌گيري‌ها و همچنين نحوه اجرايي شدن اين تصميم‌ها معضلات اصلي حوزه چاي شناسايي و برطرف شود.
 
اين نماينده مجلس تحقيق و تفحص سازمان چاي را ضروري دانست و گفت: تعدادي از اعضاي كميسيون كشاورزي و بنده مهرداد لاهوتي، حسن تاميني‌ليچاني، عاشوري، رهبري املشي به عنوان اعضاي هيئت تحقيق و تفحص ثبت‌نام كرده‌ايم و اميدواريم نتايج تحقيق و تفحص گشايشي در حوزه چاي به وجود آورد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: چای ، تحقیق ، تفحص ، سازمان ، لاهیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار