جانشین فرماندهی سپاه استان گفت: هیچ قشری به گستردگی آموزش و پرورش اعزام نیرو به جبهه نداشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، رضا حافظی  گفت: رزمندگان اسلام در طول تاریخ افتخاراتی آفریدند که در تاریخ این مرز و بوم بی‌سابقه بوده است.

وی با تشریح وضعیت توان نظامی ایران و عراق گفت: بعد از عملیات بیت‌المقدس، عملیات‌های والفجر مقدماتی و بدر را انجام دادیم و دشمنان با هم یکی شدند تا مانع از پیشروی و پیروزی رزمندگان اسلام شوند.

جانشین فرماندهی سپاه استان قم گفت: در طول جنگ حداقل 44 کشور غربی، با پشتیبانی‌های خود، پل ارتباطی برای دشمن بعثی شدند و تعداد لشکرهای دشمن در پایان جنگ به 45 لشکر رسید به طوری که در سال 69 به راحتی به کویت حمله کرد و این توان را در خود می‌دید که از مرزهای عربستان و منطقه خلیج فارس هم عبور کند.

حافظی تاکید کرد: آموزش و پرورش به تنهایی در مقابل 44 کشور ایستاد، در واقع جبهه در اختیار اداره آموزش و پرورش بود و هیچ قشری به این گستردگی اعزام نیرو به جبهه نداشته است.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش در خط مقدم حماسه آفرینی است، افزود: غربی‌ها در جنگ سخت، ناامید شدند اما در جنگ نرم هنوز امیدوارند و فرهنگیان بسیجی با حضور حماسی و انقلابی خود در صحنه تلاش‌های دشمنان را در ناتوی فرهنگی و جنگ نرم ناکام گذاشته و حماسه آفرینی را تا رسیدن به طلوع انتظار ادامه می‌دهند./س

برچسب ها: قم ، گسترده ، اعزام ، نیرو ، جبهه ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.