مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : مدیران ارشد فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر منطقه آسیا و اقیانوسیه جهت بازدید از توانمندی های هلال احمر استان به اصفهان آمدند.

دکتر محسن مومنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، تشریح کرد: به دنبال انعقاد تفاهم نامه فی مابین فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در منطقه آسیا و اقیانوسیه و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بهار سال جاری پیرامون همکاریهای دو جانبه ، مدیران ارشد این فدراسیون در جهت اجرایی کردن این تفاهم نامه به ایران سفر کرده اند.

وی افزود : در این سفر که با هدف آشنایی با ظرفیت و توانمندی های جمعیت هلال احمر برنامه ریزی شده است ، هیئت اجرایی فدراسیون از تجهیزات امدادی ، ناوگان ترابری ، انبارهای امدادی و ... در محل حوزه معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان بازدید کردند و از نزدیک با ظرفیت ها و توانمندی های جمعیت استان آشنا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد : در ادامه نیز هیئت اعزامی با حضور در مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی امداد و نجات از این مرکز آموزشی نیز بازدید کردند.

دکتر مومنی در پایان یادآور شد : بازدید از بناها و اماکن تاریخی و تفریحی اصفهان از جمله مجموعه میدان امام خمینی (ره) و باغ موزه چهلستون نیز در برنامه حضور این هیئت از فدراسیون بین المللی در اصفهان قرار گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.