مدیرعامل شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران از قانون گذاران خواست تا حریم خط لوله و مخابرات را مشخص کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛  علی زیار  در مراسم بهره‌برداری از تلمبه خانه خطوط لوله ماهشهر ـ آبادان و پست برق 33/132 کیلوولت و خط انتقال برق ماهشهر که در منطقه مجیدیه ماهشهر انجام شد اظهار کرد: از افرادی که کار قانون‌گذاری را انجام می‌دهند می‌خواهم که قانونی تصویب کنند تا حریم خط لوله و مخابرات نفت ایران مشخص شود.

وی در ادامه از همه همکاران خود در این شرکت خواست تا از حریم‌های لوله‌ها مراقبت خوبی کنند و افزود: مشخص شدن حریم خط لوله و مخابرات نفت ایران باعث می‌شود تا همکاران ما بتوانند از آن‌ها بهتر مواظبت کنند.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم از این طرح‌ها تا 50 سال بهره برداری شود و آیندگان از این‌ها بهره ببرند، تاکید کرد: همه باید در حفظ این سرمایه‌ها به نحو احسن تلاش کنند تا برای نسل آینده نیز حفظ شوند.

زیار اظهار امیدواری کرد در شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران هر ساله شاهد به بهره‌برداری رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های بیشتری باشیم.

این مقام مسئول در ادامه به بیان انجام پروژه‌ها در خط لوله اهواز ـ تنگ فنی اشاره کرد و گفت: این خط به طول 228 کیلومتر مقاوم سازی شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با طرح‌هایی که راه اندازی می‌شود در آینده دیگر شاهد نشتی و پائین بودن ضریب ایمنی در استان خوزستان نباشیم.

مدیرعامل شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران بیان کرد: در استان خوزستان اقدامات خوبی توسط همکارانمان در شرکت خط لوله و مخابرات انجام شده است و به نقطه خوب و مطمئنی رسیده‌ایم.

وی گفت: یکی از کارهایی که انجام شد جمع آوری خطوط لوله بین آبادان و ماهشهر است که قبلا به دلیل قدمت زیاد و پوسیدگی در لوله‌ها به صورت دائم در حال نشت بود.

زیار اضافه کرد: این خط لوله به مرور جمع آوری شد و هم اکنون چهار رشته لوله نفت خام و فرآورده‌های نفتی را بین آبادان و ماهشهر جابه جا می‌کنند./س
برچسب ها: قانون ، لوله ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.