رييس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي گفت: رييس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، رجايي افزود: شهيدان با اهداي خون خود ايران اسلامي را بيمه كردند وامروز به بركت خون شهيدان پيام جمهوري اسلامي در تمامي جهان گسترده شده است.
وي اظهار كرد: دفاع مقدس فصلي با عظمت از فرهنگ ايثار و شهادت است و نوعي ايدئولوژي قوي از حكومتداري ديني در سايه رشادت رزمندگان و ايثارگران ايجاد شده كه بايد به درستي اشاعه و معرفي شود.
رييس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي گفت: در سالهاي جنگ تحميلي، ايران اسلامي كشوري نوپا و دست خالي بود و در سايه نيروي ايمان و اعتقاد توانست در برابر كفر جهاني ايستادگي كند.
رجايي عنوان كرد: ايران اسلامي امروز به عنوان يكي از سكانداران اصلي تضمين امنيت جهان است و جمهوري اسلامي تعيين كننده مسايل جهاني است و بايد از اين ظرفيت به درستي استفاده شود.
وي خاطر نشان كرد: تاثير ملت ايران با تلاش و كوشش و همدلي مردم و مسولان اين نظام مقدس امروز از خاور ميانه فراتر رفته و براي حل مشكلات جهاني گام برمي دارد.
نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب با تبريك بازگشايي مدارس گفت: تقارن بهار تعليم و تربيت با هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي تبيين فرهنگ ايثار در جامعه است.
رجايي اظهار كرد: امروز در ايران اسلامي قلم ها ونوشتن ها با عطر و بوي شهادت و دفاع مقدس عجين شده و سلاح دانش آموزان قلم، تفكر و انديشه آن ها است.
نماينده مردم اراك، خنداب و كميجان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: آموزش و پرورش بستر اصلي انسان سازي است و رسالت سنگيني در راستاي تعليم و تربيت آينده سازان ايران اسلامي دارند.
وي ادامه داد: دانش آموزان ايران اسلامي بايد ادامه دهنده راه كساني باشند كه از پشت ميزهاي درس براي دفاع از كيان اين مرز و بوم به جبهه هاي حق عليه باطل رفتند.
وي ادامه داد: امروز سلاح دانش آموزان قلم و زبان آنها است و بايد درك درست از موقعيت جامعه داشته و توطئه هاي فرهنگي دشمنان را جدي بگيرند.
رجايي توسعه علمي را يكي از اولويت هاي كشور دانست و گفت: همه بايد دست به دست هم دهند و گام هاي بلندتر و موثرتري در راستاي توسعه علمي و عظمت كشور بردارند./س

برچسب ها: شهدا ، پایداری ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.