ساری /

رشد 35 درصدی بازرسي از كشتي هاي ورودي به بنادر مازندران

معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريانوردي مازندران از افزايش 35 درصدي آمار كنترل و بازرسي كشتي ها و شناورهاي ورودي به بنادر نوشهر و فريدونكنار خبر داد.

كياكجوري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: بیشتر کشتی های ورودی به این بنادر از كشورهاي روسيه و آذربايجان هستند.

وی افزود: همچنين شناورهاي غيركنوانسيوني صيادي و تفريحي توسط افسران PSC وFSC بندر نوشهر تحت بازرسي هاي فني و ايمني قرار گرفتند تا با بررسي ميزان انطباق وضعيت فني و ايمني كشتي ها با استاندارد ها و الزامات ملي و بين المللي، از تردد ايمن آنها در بنادر و آبهاي زیر حاكميت اطمينان حاصل شود.

معاون دريايي و بندري اداره كل بنادر و دريانوردي مازندران تصریح کرد: عمده نواقص مشاهده شده در كشتي هاي ورودي به بنادر يادشده مربوط به بخش هاي ايمني ناوبري، تجهيزات آتش نشاني و سازه بوده كه با دقت ويژه افسران كنترل و بازرسي ثبت و پيگيري لازم برای رفع آنها به عمل آمد.

کیاکجوری گفت:علاوه بر بندر نوشهر، با توسعه فعاليت در بندر فريدونكنار، امسال تعداد افسران كنترل و بازرسي در اين مراكز افزايش يافته و در اين رابطه بروز رساني دانش فني و عملياتي اين افسران و انجام بازرسي هاي متمركز از كشتي ها و شناورها در اولويت كاري اين بخش قرار دارد/س


برچسب ها: کنترل ، بازرسی ، بنادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.