حجت الاسلام مهدوي بيات از اساتيد حوزه علميه قم در يادواره شهداء گرانقدر جنگ تحميلي گفت: حريّت و استقامت ملت، رمز پيروزي کشور در مقابله با توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم،‌ مهدوي بيات در سخناني استقامت رزمندگان را در تحمل شدائد دوران دفاع مقدس الگويي براي نسل جوان ذکر کرد و گفت: اگر انسان مي خواهد با عزت زندگي کند اين مهم با حرکت در مسير دين به دست مي آيد.
وي در ادامه به ارزشهايي که جوانان کشور به خاطر آن در جنگ تحميلي به مقابله با دشمنان برآمدند اشاره و تصريح کرد: استقامت، دينداري و بصيرت ارزشهايي است که از شهدا و به قيمت خون پاکشان، براي ما به وديعه گذاشته شده است و بايد از آن پاسداري و در مسير آن پافشاري کنيم .
اين استاد حوزه، استقامت را اساس پيروزي اسلام و موجب عزت جامعه اسلامي عنوان و تأکيد کرد: حريّت و استقامت ملت، رمز پيروزي کشور در مقابله با توطئه دشمنان است.
حجت الاسلام مهدوي بيات در ادامه سخنان خود تاکيد کرد: بايد شهادت را درست بنويسيم و با درشت نوشتن آن کاري را از پيش نخواهيم برد، شهدا اولين آموزشي که در اين برهه حساس براي ما دارند اين بود که با اهداي خون خود گفتند ما براي انقلاب از جان خود گذشتيم و هر چه داشتيم تقديم کرديم شما چه خواهيد کرد ؟
اين استاد حوزه علميه در پايان اظهار کرد: اگر ملت با استقامت و بصيرت در راه ارزش ها ايستادگي کنند هيچ گزندي اين کشور پهناور را تهديد نخواهد کرد چون در اين راه از حمايت شهدا برخوردار هستيم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.