نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب استکبار جهانی اصل دروغ و نیرنگ و فریب را بنا گذاشته است دشمن می گوید ایران حامی تروریست و نقض کننده حقوق بشر است است .

حجت الاسلام نعمت الله فخری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در این مورد که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اصل دروغ و نیرنگ و فریب را بنا گذاشته است گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب استکبار جهانی اصل دروغ و نیرنگ و فریب را بنا گذاشته است دشمن می گوید ایران حامی تروریست و نقض کننده حقوق بشر است است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : این مطلب دروغی بزرگ از سوی دشمن تلقی می شود این موضوع و سایر اقدامات دیگر دشمن در زمینه های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد چون چهره دشمن برای ما آشکار شده است آنها می خواهند این نظام را تخریب کنند ما وقتی دشمن را کاملا می شناسیم که به حربه های آن نیز کاملا آشنا باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به این موضوع که تاثیر امضاء قطعنامه توسط امام راحل اضافه کرد :دنیا که حامی رژیم بعث عراق در دوران جنگ تحمیلی بود نتوانست ما را دراین جنگ نا برابر محکوم کند و بعد از هشت سال دفاع مقدس امام خمینی (ره) قطعنامه را امضا کرد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با این اقدام سنجیده خود همه دنیا را برسر دوراهی گذاشت.

حجت الاسلام نعمت الله فخری در خاتمه اظهارداشت : آمریکا به عنوان حامی جدی رژیم بعثی بعد از چند سال به عراق به بهانه های مختلف حمله کرد و با زحمت فراوان توانستند عراق را محکوم کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.