دارنده مدال برنز مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا کسب مدال در این رقابت‌ها را افتخار بزرگی برای خود و شمشیربازی بانوان می‌داند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،مهسا پور رحمتی شمشیرباز تبریزی پس از کسب مدال برنز در مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا اظهار داشت: از کسب این مدال بسیار خوشحالم و نتیجه سال ها تلاش و زحمت خودم را دیدم. رقابت های بسیار سختی بود و قرار گرفتن در میان چهار بازیکن برتر آسیا و کسب مدال برنز افتخار بزرگی برای من و بانوان این رشته است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به مدال برنز حریفانی از قطر و فیلیپین را شکست دادم که خیلی با تجربه تر از من بوده و در رقابت های زیادی شرکت کرده بودند. در دیدار برای رسیدن به فینال هم مقابل حریف چینی که از برترین های آسیا محسوب می شود نتیجه را واگذار کردم.

ملی پوش اپه شمشیربازی گفت: ما برای این رقابت ها 4 اردوی خوب داشتیم و شاید کمترین کسی شانس مدال برای ما قائل بود اما با تجربه ای که داشتم مبارزات خوبی را انجام دادم و توانستم برنده شوم. مطمئناً اگر اردوها و مسابقات برون مرزی ما بیشتر شود مدال طلا به هیچ وجه دور از دسترس نیست.

پور رحمتی در خصوص اینکه دلیل باخت به حریف چینی با وجود بازی خوب چه بود، گفت: یک مقدار ضعف بدنسازی داشتم و در غیر این صورت شمشیرباز چینی حریفی نبود که بتواند مرا شکست دهد.

دومین دوره مسابقات شمشیربازی امیدهای آسیا از اول مهر در کویت آغاز شده و هفتم مهر به پایان می رسد/س

برچسب ها: کسب ، مدال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.