عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تغییر رفتار دولتمردان آمریکا نسبت به گذشته گفت: باید دید پشت میز مذاکرات ایران و 5+1 چه اتفاقی رخ می دهد و اگر این گفتمان تبدیل به یک رفتار صحیح از طرف آمریکا شود برای ملت ما قابل قبول خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگارب اشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

 

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص صحبت های  تهدید برانگیز اوباما  در شصت و یکمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل  اظهار داشت:  برای  دولت اوباما باید قابل فهم باشد که ملت ایران را با تهدید  نباید پای مذاکره آورد زیرا ایرانی با اقتدار و شرفش پای میز مذاکره می نشیند تا از حقوقش دفاع  کند.

. محمد صالح جوکار با تاکید بر تغییر رفتار دولتمردان آمریکا نسبت به گذشته گفت: باید دید  پشت میز مذاکرات ایران و ۵+۱ چه اتفاقی رخ می دهد و اگر این گفتمان تبدیل به یک رفتار صحیح از طرف آمریکا شود برای ملت ما  قابل قبول خواهد بود.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی موضع گیری رئیس جمهور ایران در نشست اخیر سازمان ملل متحد در نیویورک را قابل قبول دانست و گفت: روحانی حقوق ملت ایران را با پیام روشن و شفاف به گوش جهانیان رساند.

نماینده موقت مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی سخنان رئیس جمهورمان را در رابطه با  افراطیون صهیونیست و تکفیری های جنایتکار که با حمایت آمریکا در سوریه نسل کشی می کنند و دنیا چشمش راه روی آن بسته است است  به یک  یک  گفتمان بدل کرد و گفت: اگر این گفتمان در  در سازمان ملل اجرایی شود  و دنیا در باره این افراطی گری برخورد کند بسیار مفید خواهد بود/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.