امام جمعه شیراز نرمش قهرمانانه را تغییر مسیری مبتنی بر عقل دانستند که این رفتار در اوج قدرت نرمش قهرمانه تعریف می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، خطیب جمعه شیراز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص نرمش قهرمانه گفت: نرمش به روش هایی اتلاق می شود که بتواند مسیری مبتنی بر عقل ، خرد و منطق ضمن بهره برداری از عواطف مخاطب است که این رفتار در موضع قدرت نرمش قهرمانه تعریف می شود.

آیت اله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: رهبر معظم انقلاب در شرایطی از این واژه استفاده می کنند که ملت ما در اوج قدرت و دشمن در شیب انحطاط قرار دارد و استفاده از این واژه در این شرایط نشان از عظمت ، ابهت و موقعیت بالای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان است و این فرمان به مدیران ارشد اجرایی کشور این اجازه را داد که در روش های خود از نرمش های بجا ضمن حفظ صلابت و اقتدار استفاده کنند و آنچه از رفتار رییس جمهور و هیات همراه در سفر به نیویورک دیده می شود در همین راستا است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را از موضع عزت، قدرت ، صلابت و مبتنی بر عقل ، خرد و منطق بود که از زوایای مختلف قابل تحلیل است.

مواضع رییس جمهور در ملاقات ها هم مبتنی بر اصول سه گانه سیاست خارجه کشورمان یعنی عزت حکمت و مصلحت بود که با ادبیات خاص رییس جمهور تبین شد/س.

برچسب ها: نرمش ، قهرمانانه ، عقلانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.