نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: عزت کشور به برکت ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان، در یادواره شهدای حوزه فتح شهرستان اهر افزود: امروز اگر می توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و در برابر دشمنان بایستیم به برکت وجود ولایت مطلقه فقیه و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی، خاطرنشان کرد برای رسیدن به قله های پیشرفت باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر آنچه مدنظر معظم له است در رسیدن به آن تلاش کنیم.

فلاحی باباجان، با بیان اینکه شهدا بهترین انسان هایی بودند که از ولایت فقیه اطاعت محض کردند افزود: شهدا به این باور رسیده بودند که باید گوش به فرمان ولایت فقیه بود و در عمل نیز با دادن جانشان آن را ثابت کردند.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، در بخشی از سخنان خود با اشاره به فعالیت دولت یازدهم خاطرنشان کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف داخی و خارجی در کنار دولت یازدهم خواهند بود.

فلاحی باباجان، همچنین با اشاره به کارهای انجام شده در زمینه های مختلف و به خصوص در زمینه اشتغال در شهرستان اهر خاطرنشان کرد با تلاش های که انجام شده است در راستای ایجا اشتغال چند تا کارخانه در حال احداث می باشد که تعدادی از آنها در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید/س

 

برچسب ها: برکت ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.