میرانی گفت: با توجه به رقیبان بسیار قدرتمند حاضر در این رقابتها حمیده برخور تالو کار کشورمان تمامی انتظارتمان را بر آورده کرد و از مدال وی راضی هستم.

سمیه میرانی سرمربی تیم ملی تالو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  با وجودی که نخستین روز رقابتهای  تالو را صبح امروز به وقت محل پالم بانگ پشت سر گذاشتیم اما به طور کامل مشخص بود که  سطح رقابتها بسیار بالاست و تالو کاران با سابقه و مدال آوران جهانی و آسیایی در این پیکارها حاضر شدند.

وی افزود:  در فر م تای چی چوان که تالو کار کشورمان حمیده برخور موفق به کسب نشان برتر شد، با تالو کاران فوق العاده خوبی که مقام آسیایی و جهانی در این فرم داشتند رقابت کرد و در واقع حریفانش با تجربه ترین و با سابقه ترین تالو کاران سبک  تای چی چوان بودند.

 میرانی ادامه داد:  با توجه به حریفان حمیده برخور از نتیجه کسب شده راضی هستیم و وی توانست طبق توقعی که از وی داشتیم اجرای فرم کند و مدال برتر وی برایمان بسیار ارزشمند است

وی همچنین تاکید کرد: حمیده برخور  از نظر کیفیت زیبایی در تیم در اجرای فرم تای چی از داوران امتیاز خوبی گرفت اما متاسفانه به دلیل یک لغزش کوچک در پرش امتیاز از دست داد و با امتیاز 9:30 به مدال برتر دست یافت.

 وی افزود:  تالو کار اندونزی کشور میزبان با امتیاز 69/9  و تالو کار کشور مالزی با امتیاز 50/9 نفرات اول و دوم فرم تای چی چوان شدند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  فردا صبح یکشنبه 7 مهر ماه هانیه رجبی  و نفسیه پور گنجی در فرم چانگ چوان اجرای فرم خواهند کرد./آق


برچسب ها: توجه ، به ، رقیبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار