با سکوت مجامع بین‌المللی جنایت‌های بیشماری علیه ملت فلسطین به خصوص کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با اشاره به روز نهم مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین  گفت :با سکوت مجامع بین‌المللی جنایت‌های بیشماری علیه ملت فلسطین به خصوص کودکان و نوجوانان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام خاتمی افزود: طی 65 سالی که از اشغال فلسطین توسط رژیم سفاک اسرائیل می گذرد، جنایات فاجعه آمیز و غیر انسانی بسیاری در این کشور رخ داده است.

وی  کودکان را بی گناه ترین قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به کشور فلسطین خواند و به سکوت مجامع بین المللی در مقابل این جنایات اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، تاکید کرد : این غده سرطانی با حمایت دولت مستکبر آمریکا به تکرار جنایات خود می پردازد و کودکان بی گناه بسیاری در نتیجه آن به قتل می رسند.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی صدای مردم فلسطین را به گوش جهان رساند،  تصریح کرد: در میان سکوت جوامع جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد.

 وی در ادامه  به درخواست  اغلب مردم استان زنجان  در انتخاب استاندار بومی اشاره و اضافه کرد : این امر پس از انتخابات شدت گرفت و امروز با فعالیت‌های انجام شده در این زمینه استاندار بومی برای زنجان انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه استاندار فعلی زنجان توانمند و دارای کارنامه درخشانی در عرصه خدمت‌رسانی است و شناخت کافی از استان دارد خاطر نشان کرد:این سوابق موجب توجه به وضعیت استان و در نتیجه توسعه آن می شود ./س

 


برچسب ها: سکوت ، مجامع ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.